آموزش ساخت اکانت ایکس باکس

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس
ساخت اکانت ایکس باکس بسیار ساده است و می‌توان آن را ازطریق کنسول یا ازطریق وب‌سایت ایکس باکس انجام داد.

برای استفاده از کنسول ایکس باکس، ساخت اکانت در این پلتفرم اجباری است. ساخت حساب کاربری ایکس باکس به‌صورت آنلاین و کاملاً رایگان انجام می‌شود و می‌توان از آن برای ردیابی امتیازات کسب‌شده در بازی‌ها، ارتباط با دوستان و پشتیبان‌گیری از داده‌ها در فضای ابری یا ارتقای کنسول استفاده کرد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

اگر کنسول ایکس باکس خود را اخیراً خریداری کرده‌اید، در طول راه‌اندازی اولیه به مسیر ساخت اکانت هدایت خواهید شد که این حساب به‌عنوان اکانت اصلی در نظر گرفته می‌شود. می‌توان روی کنسول از چندین حساب مختلف استفاده کرد. برای ساخت اکانت ایکس باکس مراحل ساده‌ی زیر را دنبال کنید.

 
 
 

ساخت اکانت ایکس باکس روی کنسول

۱. دکمه‌ی Xbox را روی کنترلر کنسول خود فشار دهید و با این‌ کار منویی در سمت‌چپ صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد.

۲. اکنون در سمت‌ راست منو به بخش Profile & System بروید.

۳. در این مرحله گزینه‌ی Add or Switch را انتخاب کنید. در این بخش حساب‌های کنونی ثبت‌شده روی کنسول را مشاهده خواهید کرد.

منوی ایکس باکس

۴. برای افزودن حساب کاربری جدید دو گزینه دراختیار دارید: Add Guest و Add New. گزینه‌ی اول همان‌طور که از نامش پیدا است، برای مواقعی در نظر گرفته شده که دوست شما بخواهد به‌طور موقت به بازی محلق شود و نیازی به ذخیره‌ی اطلاعات امتیاز و غیره ندارد. با انتخاب Add Guset، حساب مهمان به‌سرعت ساخته می‌شود. ازطرفی گزینه‌ی Add New به شما اجازه می‌دهد حساب دیگری به کنسول ایکس باکس خود اضافه کنید.

صفحه انتخاب ساخت اکانت جدید ایکس باکس

۵. اگر از قبل حساب مایکروسافت دارید، می‌توانید آن را در صفحه‌ی بازشده وارد کنید و در غیر این‌صورت برای ایجاد اکانت مایکروسافت Get a new email را انتخاب کنید.

صفحه ورود به اکانت ایکس باکس

۶. اطلاعات درخواستی ازجمله نام، نام خانوادگی، ایمیل، رمزعبور، سن و غیره را تکمیل کنید تا اکانت شما روی ایکس باکس ساخته شود. به‌ همین سادگی موفق شدید اکانت ایکس باکس رایگان خود را روی کنسول بسازید.

 
 
 

ساخت اکانت ایکس باکس ازطریق وب‌سایت (پیشنهادی)

پیشنهاد ما این است حساب ایکس باکس خود را ازطریق نسخه‌ی وب بسازید و سپس به‌راحتی آن را ازطریق گزینه‌ی Add New به اکنات‌های کنسول اضافه کنید. بدین منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. روی مرورگر دلخواه خود، وارد سایت رسمی ایکس باکس به آدرس www.xbox.com شوید.

۲. در سمت‌ راست بالای صفحه، روی نماد پروفایل کلیک کنید.

سایت ایکس باکس

۳. روی Create New کلیک کنید.

ساخت اکانت در ایکس باکس

۴. آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

وارد کردن ایمیل - ساخت اکانت ایکس باکس
 

نکته: اگر آدرس ایمیل ندارید یا قصد دارید از ایمیل جدید برای حساب ایکس باکس خود استفاده کنید، روی Create a new email address کلیک و پست الکترونیک جدیدی در Outlook ایجاد کنید. می‌توانید با مراجعه به مقاله‌ی راهنمای قدم به قدم ساخت ایمیل، روش ساخت پست الکترونیک را مرور کنید.

۵. روی Next کلیک کنید.

۶. رمزعبور اکانت ایکس باکس خود را وارد کنید.

وارد کردن رمزعبور - ساخت اکانت ایکس باکس
 

نکته: به‌دلایل امنیتی توصیه می‌شود از گذرواژه‌ی قوی و مخصوصی برای اکانت ایکس باکس خود استفاده کنید. بدین می‌توانید سری به مقاله بهترین ابزارهای ساخت و مدیریت پسورد بزنید.

۷. در این مرحله باید نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

ورود نام و نام خانوادگی - ساخت اکانت ایکس باکس
 

نکته: پس از ساخت اکانت ایکس باکس می‌توانید نام و نام خانوادگی خود را مخفی کنید تا فقط نام نمایشی موردنظرتان به دیگران نشان داده شود.

۸. روی Next کلیک کنید.

انواع اکانت‌های ظرفیتی PS4، PS5 و ایکس باکس
مطالعه '6

۹. کشور محل سکونت خود را از منوی کشویی انتخاب و تاریخ تولدتان را وارد کنید.

انتخاب کشور - ساخت اکانت ایکس باکس
 

نکته: اگر در ایران زندگی می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم کشور آمریکا یا یکی از کشورهای اروپایی را انتخاب کنید؛ زیرا بیشترین دسترسی برای حساب‌های ایکس باکس برای کشورهای این دو ناحیه در نظر گرفته شده است.

۱۰. روی Next کلیک کنید.

۱۱. ایمیلی حاوی لینک فعال‌سازی اکانت ایکس باکس برای شما ارسال خواهد شد. علاوه‌براین کدی در ایمیل مشاهد خواهید کرد. در این مرحله با کلیک روی لینک مذکور، حساب شما تأیید خواهد شد و در غیر این‌ صورت باید کد دریافتی را در کادر مربوطه وارد کنید.

تأیید ایمیل - ساخت اکانت ایکس باکس

۱۲. سؤال امنیتی را پاسخ دهید و روی Next کلیک کنید.

۱۴. روی Accept کلیک کنید. حساب ایکس باکس شما اکنون ساخته خواهد شد و به‌طور خودکار وارد پروفایل شخصی خود خواهید شد.

ساخت حساب کابری ایکس باکس

اکنون با روشی که در ابتدای مقاله گفته شد، می‌توان با اطلاعات حساب ساخته‌شده در سایت ایکس باکس، اکانت جدیدتان را به کنسول اضافه کنید.

 

نکته: حساب ایکس باکس درواقع حساب مایکروسافت است و به‌همین دلیل می‌توانید از آن برای دسترسی به سایر خدمات این شرکت نیز استفاده کنید.

 
 
 

چرا به اکانت جدید ایکس باکس نیاز دارید؟

نیاز به اکانت جدید ایکس باکس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. با ساخت این حساب می‌توانید همه‌ی اطلاعات مربوط به حساب کنسول بازی خود ازجمله نام و برچسب بازی را ویرایش کنید. همچنین اکانت ایکس باکس را می‌توان در چند کنسول و دستگاه استفاده کرد. به‌عنوان مثال می‌توان از اکانت ایکس باکس ۳۶۰ روی ایکس باکس سری اس یا ایکس باکس سری ایکس نیز استفاده کنید.

شما می‌توانید هر تعداد اکانت ایکس باکس را که تمایل دارید به کنسول خود اضافه کنید اما امکان انتقال امتیازات و پیشرفت بازی‌ها به حساب‌های دیگر وجود ندارد.

 
 
 

اجرای بازی‌های ایکس باکس به اکانت ایکس باکس لایو نیاز دارد؟

اگر کنسول خود را راه‌اندازی کرده‌اید نیاز به ساخت اکانت لایو ندارید. حساب ایکس باکس لایو درواقع نام دیگرِ اکانت ایکس باکس است که آموزش ساختش را در بالا توضیح دادیم.

البته دسترسی به برخی بازی‌های ایکس باکس به اشتراک پولی ایکس باکس لایو گلد نیاز دارد. ما پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و دسترسی به صدها عنوان بازی باکیفیت، از حساب‌های اشتراکی گیم پس آلتیمیت استفاده کنید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد