چرا وقتی در نرم افزار موبایل CLOUD SEE INT PRO میخواهم ان وی آر JOVISION را اد کنم خطای DEVICE BINDIED BY OTHER را میدهد ؟

چرا وقتی در نرم افزار موبایل CLOUD SEE INT PRO میخواهم ان وی آر JOVISION را اد کنم خطای DEVICE BINDIED BY OTHER را میدهد ؟
کمی قبل تر این قابلیت وجود داشت که دستگاه ان وی آر جوویژن را در تعداد زیادی نرم افزار موبایل میشد اد کرد ولی حالا .....

شرکت جوویژن JOVISION تصمیم گرفت برای اینکه ادمین سیستم دوربین مدار بسته هر سازمان بتونه به راحتی بر موبایلهای مشترک مدیریت کنه یعنی سطح دستری بتونه اعمال کنه یا حتی در زمان ضرورت مثلا ترک شرکت توسط مشترک دارای انتقال تصویر بتونه اون موبایل رو از سیستم حذف کنه بدونه اینکه به اون موبایل و یا اطلاعاتش دسترسی داشته باشه سیستم رو به این حالت تغییر داد که دستگاه فقط در یک موبایل به عنوان ادمین اضافه شده و ادمین به دلخواه خودش دستگااه را با شخص مورد نظرش به اشتراک بزاره.

در این حالت اگه شخص دیگه ای بخواد دستگاه رو اد کنه خطای BINDED BY OTHER  را نمایش میدهد.

نکته برای عزیزانی که قبلا این دستگاه را در چند موبایل اد کرده بودند تا زمانی که نسخه موبایل رو تغییر ندهند یا شخصی اضافه نشود مانند قبل میتوانند استفاده کنند ولی اگه تغییراتی ایجاد شود ارتباط با تمام موبایلها از طرف سیستم قطع میشود در این حال اگه به تمام موبایلهایی که دستگاه در آن ها اد شده دسترسی هست به قسمت DEVICES نرم افزار CLOUD SEE IMT PRO وارد شوید و دستگاه را پاک کنید در صورتیکه از تمام موبایلها پاک شده باشد نفر اول که دستگاه را اد کند به عنوان ادمین شناحته شده و ایشان میتواند با اشتراک گزاری دستگاه به دیگران هم اجازه دریافت تصاویر را داشته باشند و حالا قابلیت مدیریت هم وجود دارد 

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

اما اگه به موبایلها دستری نداریم چه باید کرد؟

در این حالت دو راه کار وجو دارد اول تماس از طریق ایمیل با شرکت JOVISION به ادرس support@jovision.com

و در خواست UNBIND و روش دوم تما با نماینده رسمی جوویژن در ایران و درخواست ساپورت . درصورت انجام این کار تمام موبایل ها از این دستگاه حذف میشود و امکان اد شدن فراهم میشود.

Unfortunately, you cannot unbind the device by yourself. Please send the device CloudSEE ID to support@jovision.com. We shall unbind it from the account server then you can try to add device again. Please note that when we unbind the CloudSEE ID from the server, the device will be removed from all the added accounts.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد