آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID (جدیدترین روش)

آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID (جدیدترین روش)
ساخت اپل آیدی (Apple ID) یکی از مهم‌ترین اقدامات اولیه پس از خرید هر گوشی آیفون به‌شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم روش ساخت اپل آیدی را به‌صورت قدم به قدم به شما آموزش دهیم.

Apple ID همانند شناسنامه کاربران گوشی آیفون است. ساخت اپل آیدی اولین پیش‌نیاز جهت بهره بردن از استور غنی و خدمات دستگاه‌های اپل از جمله آیفون‌ها به شمار می‌رود. به همین دلیل هر شخصی که دستگاهی از محصولات اپل را تهیه می‌کند، باید در اولین فرصت آیدی مخصوص خود را بسازد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

برای ساخت اپل آیدی با استفاده از گوشی آیفون خود تنها چند مرحله‌ی ساده باید پشت سر بگذارید. کافی است وارد قسمت تنظیمات شده و Sign In to your iPhone را انتخاب کنید و با انتخاب Don’t have an Apple ID، مراحل ساخت اپل آیدی را پیش ببرید. در ابتدا باید اطلاعات شخصی مانند نام و تاریخ تولد را وارد کرده و حتما از صحت و تعلق اطلاعات واردشده به شخص خودتان اطمینان داشته باشید. در ادامه مقاله ضمن شرح کامل آموزش به‌همراه راهنمای قدم‌به‌قدم تصویری با سایر روش‌های ساخت اپل آیدی آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب
  • ویدیوی آموزش ساخت اپل آیدی
  • مشخصات و نکات لازم برای ساخت اپل آیدی
  • پیش نیاز‌های لازم برای ساخت Apple ID
  • ساخت اپل آیدی بدون شماره با گوشی آیفون
  • اضافه‌کردن Billing Address برای استفاده از اپ استور
  • ساخت Recovery Key برای بازیابی اپل آیدی
  • ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن ازطریق نرم افزار iTunes و Apple Music
  • افزودن ایمیل پشتیبان به اپل آیدی
  • ساخت اپل آیدی ازطریق سایت اپل
  • ساخت اپل آیدی با شماره ایران
  • خطاهای احتمالی هنگام ساخت اپل ایدی
 

یکی از سخت‌گیری‌های اپل در چند سال اخیر اجباری شدن ساخت اپل ایدی با استفاده از شماره تلفن است و متأسفانه کشور ما از همان ابتدا در لیست پیش‌شماره‌های پشتیبانی‌شده اپل جایی نداشت. اگرچه این سخت‌گیری‌ها ظاهراً با هدف افزایش امنیت کاربران درنظر گرفته می‌شود، به دلیل محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی دارای گوشی اپل، مسائل امنیتی بیشتر دست و پا گیر آن‌ها شده و به‌علت اینکه ناگزیر به دور زدن این محدودیت‌ها روی می‌آورند، زمینه‌های سوءاستفاده در چنین شرایطی افزایش می‌یابد.

برای همین این موضوع به‌سرعت به یکی از چالش‌های اصلی کاربران ایرانی آیفون تبدیل شد تاجایی که بازار اپل آیدی‌های کارتی یا ساخت اپل آیدی شخصی در ازای دریافت حق‌الزحمه‌ی آن رونق گرفت. تا پیش‌از اعمال سیاست‌های جدید امنیتی توسط اپل هر فرد می‌توانست ازطریق وب‌سایت اپل و ازطریق هر دستگاهی نسبت به ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره اقدام کند تا این‌که فیلد شماره به‌صورت اجباری به فرم ثبت‌نام افزوده شد و شوک بزرگی به کاربران وارد کرد. اما خوشبختانه هنوز راه ساخت اپل آیدی بدون شماره به‌طور کامل بسته نشده است.

تیم زومیت بعد از این اتفاق روش‌های مختلفی برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره تلفن را مورد بررسی قرار داد. این بررسی‌ها درنهایت منتج به این شد که با استفاده از نسخه‌ی خاصی از آیتونز می‌توان فرایند ثبت‌نام را بدون احتیاج به واردنمودن شماره انجام داد. به‌تازگی روش سابق و سایر روش‌های موجود را بررسی کرده‌ایم و اکنون می‌توانید با استفاده از روش راحت‌تر و بسیار ساده‌تری بدون نیاز به نصب آیتونز، بدون نیاز به وارد کردن شماره و با استفاده از خود گوشی کلیه مراحل ثبت‌نام را انجام دهید.

افزون‌براین هنوز روش ساخت اپل آیدی با استفاده از آیتونز همچنان مسدود نشده و از آن نیز می‌توانید برای ساخت حساب شخصی خود استفاده کنید. در ادامه به‌طور کامل و قدم به قدم مراحل ساخت اپل ایدی را بدون پرداخت هزینه و کاملاً رایگان شرح خواهیم داد و برای تمامی مشکلات احتمالی بهترین راه‌حل را عنوان خواهیم کرد.

 

به‌روزرسانی ۱: متأسفانه سیاست‌های جدیدی از سوی اپل اعمال شده که کاربر را پس‌ از ساخت اپل آیدی با استفاده از اپلیکیشن اندروید اپل موزیک ملزم به وارد کردن شماره موبایل پس از لاگین کردن در یک دستگاه اپلی یا از طریق سایت اپل می‌کند و تا زمانی که شماره از سوی کاربر وارد و تأیید نشود، اجازه ورود به حساب خود را نخواهد داشت. از آنجا که این اتفاق موجب می‌شود که کاربر دیگر نتواند با استفاده از همان ایمیل دوباره حساب جدیدی بسازد، این روش را از این مقاله حذف کرده‌ایم. ضمناً با انتشار نسخه دسکتاپ اپل موزیک، همانند آیتونز می‌توان برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره از آن استفاده کرد.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد