انواع برد اصلی یا مین برد دزدگیر ستل

انواع برد اصلی یا مین برد دزدگیر ستل
دزدگیر ستل (ساتل)

دزدگیر ستل (ساتل)

SATEL یک شرکت ۱۰۰٪ خصوصی لهستانی است که در زمینه طراحی، تولید و فروش دستگاه‌های سیستم (دزدگیر)هشدار الکترونیکی با کیفیت بالا فعال است.

طیف محصولات شامل تابلو‌های کنترل، آژیر‌ها، آشکارسازها(چشمی‌ها )، ‌ایستگاه های‌مانیتورینگ، کنترلر‌های رادیویی و منابع تغذیه حالت سوئیچینگ می‌باشد.

با توجه به اینکه کیفیت دزدگیر ساتل به عنوان مهمترین موضوع در نظر گرفته می‌شود، هر محصول باید تعداد زیادی از الزامات را در هر مرحله از وجود، از طراحی تا نمونه‌سازی و تولید، برآورده کند و همچنین تحت آزمایشات جامع قرار گیرد که به لطف آن دارای ویژگی‌های بهینه‌ای مانند قابلیت اطمینان کامل، سهولت نصب و عملکرد کاربر پسند. تمام اقدامات ذکر شده در بالا سیستم کنترل کیفیت گواهی ISO ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ شرکت را تشکیل می‌دهد.

دزدگیر ساتل راه حل‌های متناسب با نیاز شما ارائه می‌دهد امکان اجرای سیستم‌های امنیتی درجه یک، کنترل دسترسی و توابع کنترل اتوماتیک ساختمان هوشمند.
در ایران  نماینده رسمی این کمپانی حضور دارد  که در شهرمختلف داری عاملیت فروش می‌باشد سایت امنیت سرا یکی از عاملیت‌ها فروش کمپانی ستل می‌باشد.

satel control panel

دزدگیر ستل داری چهار سری کنترل پنل مرکزی هستند:

INTEGRA

کنترل پنل‌های INTEGRA پیشرفته هستند دستگاه‌های پیشرفته‌ای که سطح بالایی را ارائه می‌دهند امنیت، کنترل دسترسی و سیستم‌های هوشمند ساختمان می‌باشد.

VERSA

قابلیت اطمینان، انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری این‌ها از ویژگی‌های سیستم هشدار بر اساس پانل‌های کنترل VERSA طراحی شده است و برای محوطه‌های متوسط به بالا استفاده است.

PERFECTA

سری PERFECTA شامل کنترل پنل‌هایی که به شما این امکان را می‌دهد تا یک سیستم سیمی، بی‌سیم یا هیبریدیداشته باشید PERFECTA مخفف پیکربندی ساده و کنترل آسان است.

MICRA

سیستم بی‌سیم MICRA برای محافظت از محوطه‌های کوچک طراحی شده با نصب ساده و سریع، پیکربندی آسان و عملکرد بصری از مزایای اصلی ماژول MICRA است.

 

در صورت که نیاز به مشاوره در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و دزدگیر دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد