چرا زمانی که ما ان وی آر POE NVR JOVISION را در اختیار داریم در صورتیکه دوربین را به پورتهای POE وصل نکنیم نمیتوانیم آنرا اد کنیم راه حل چی هست؟

چرا زمانی که ما ان وی آر POE NVR JOVISION را در اختیار  داریم در صورتیکه دوربین را به پورتهای POE وصل نکنیم نمیتوانیم آنرا اد کنیم راه حل چی هست؟
ان وی آرهای POE دار درواقع دستگاه ضبط تصاویر دوربین مدار بسته هستند که سوییچ POE را در خود دارند این دستکاهها بصورا اتو اد طراحی شده اند و در صورت اتصال دوربین JOVISION به پورت POE بصورت خودکار در دستگاه اضافه میشوند

ان وی آرهای POE دار را بیشتر برای منازل و یا محل هایی به وسعت کم و تعداد دوربین محدود ما پیشنهاد میکنیم.

ولی در مواردی نیاز میشه ی تعداد کم دوربین در محلی با وسعت زیاد نصب بشه و مشتری هم تعداد دوربین محدود و کم نیاز داره . در این حالت میتوان از ان وی آر NVR POE نیز استفاده کرد دوربینهایی که متراژ کابل آنها زیر 100 متر باشند را مستقیم به ان وی آر اد میکنیم و دوربینهایی که متزاژ آنها بالا تر باشد را به سوییچهای متعدد وصل میکنیم و در نهایت همه سوییچ ها را به هم وصل میکنیم و دوربینها را اد میکنیم ولی میبینیم دوربینهایی که از طریق شبکه وصل میشوند پس از چند لحظه از دستگاه چاک میشود راه حل این مورد به صورت زیر امکان پذیر میباشد.

به تنظیمات ان وی آر وارد شود ، منوی سیستم ، ساب منوی امکانات ، پورت بیندینگ را غیر فعال کنید 

Main Menu -> System -> Features then disable Port Binding. Save settings and try again.

 

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد