چگونه با افزودن موزیک به استوری اینستاگرام، بازدید و تعامل محتوای خود را افزایش دهیم؟

چگونه با افزودن موزیک به استوری اینستاگرام، بازدید و تعامل محتوای خود را افزایش دهیم؟
اضافه‌کردن موسیقی به استوری‌های اینستاگرام می‌تواند تأثیرگذاری آن‌ها را بهبود دهد و مخاطبان بیشتری برایتان به‌ارمغان بیاورد.

ویژگی‌های موسیقی اینستاگرام راهی ساده و بی‌خطر برای افزایش جذابیت و سطح تعامل محتوای شما است و استفاده از آن فقط به ریلزها محدود نمی‌شود. بدین‌ترتیب، اگر می‌خواهید با روش افزودن موزیک به پست‌ها و استوری خود آشنا شوید، درادامه‌ی مقاله با زومیت همراه شوید.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 
چرا موسیقی را به استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام اضافه کنیم؟

افزودن موسیقی به استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام، راهکاری عالی برای ارتقای سطح محتوا است و میزان تعامل مخاطبان را نیز افزایش می‌دهد.

موزیک در استوری اینستاگرام

موسیقی برای بهبود سطح تأثیرگذاری هر نوع محتوایی از آموزش آشپزی گرفته تا انتشار میم خنده‌دار، همیشه می‌تواند کاربردی باشد. نکته‌ی جذاب اینکه افزودن آهنگ به استوری اینستاگرام واقعاً آسان است.

پیشنهاد می‌کنیم سری هم به آموزش جامع اینستاگرام و آموزش گذاشتن ریلز در اینستاگرام بزنید؛ زیرا در این مقالات نیز به نکته‌های زیادی برای بهبود روش کار با این شبکه‌ی اجتماعی اشاره شده است.

 
 
 

چگونه در استوری اینستاگرام موزیک بگذاریم؟

برای افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام خود آماده‌اید؟ برای این منظور باید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله‌ی اول:‌ استوری اینستاگرام خود را آماده کنید

دوربین استوری اینستاگرام را باز و عکس یا ویدیو مدنظر را ثبت کنید. همچنین، با ضربه‌زدن روی پیش‌نمایش مربع در گوشه‌ی سمت‌ چپ پایین، می‌توانید محتوای مدنظر را مستقیماً از گالری دوربین انتخاب کنید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام
گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

مرحله‌ی دوم: آهنگ مدنظرتان را انتخاب کنید

روی نماد استیکر در بالای صفحه ضربه بزنید و استیکر موزیک را انتخاب کنید. با این‌ کار کتابخانه‌ی موسیقی اینستاگرام باز می‌شود که در آن هزاران آهنگ برای انتخاب پیدا خواهید کرد.

افزدون موسیقی به استوری اینستاگرام
افزدون موسیقی به استوری اینستاگرام

در برگه‌ی For You، پیش‌نمایش آهنگ‌های پیشنهادی را مشاهده خواهید کرد. در این بخش، می‌توانید موسیقی مدنظرتان را براساس دسته‌بندی مرور یا آهنگ خاصی را جست‌وجو کنید.

افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام
افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام

کتابخانه‌ی موسیقی اینستاگرام مملو از آهنگ‌ها و هنرمندان محبوبی مانند بیانسه و شاون مندز است. البته دسترسی رایگان شما به این موسیقی‌ها به‌لطف همکاری فیسبوک با شرکت‌های ضبط موزیک امکان‌پذیر شده است.

مقالات مرتبط:
  • آموزش ساخت استوری جذاب در اینستاگرام
  • آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

گفته می‌شود پروفایل‌های تجاری اینستاگرام به‌دلیل موافقت‌نامه‌های مجوز این شبکه‌ی اجتماعی، با محدودیت‌هایی مواجه هستند و بدین‌ترتیب، انتخاب بین موسیقی‌ها برای کاربران کمی محدودیت خواهد داشت.

مرحله‌ی سوم: بخش Perfect را انتخاب کنید

وقتی از انتخاب آهنگ خود راضی هستید، می‌توانید آهنگ را سریع به جلو و عقب برگردانید تا دقیقاً قسمتی را انتخاب کنید که با استوری شما مطابقت دارد.

همچنین، می‌توانید مدت‌زمان پخش کلیپ موسیقی را روی استوری خود انتخاب کنید که حداکثر ۱۵ ثانیه است.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام
گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

مرحله‌ی چهارم: قالب مدنظر خود را انتخاب کنید

اکنون زمان آن فرارسیده است که آهنگ انتخابی خود را قالب‌بندی کنید. شما می‌توانید متن موزیک را با فونت‌های مختلف و متن آهنگ‌ها را روی جلد نشان دهید یا فقط برای پخش موسیقی روی x ضربه بزنید.

انتخاب بخش مورد نظر آهنگ در استوری اینستاگرام
انتخاب بخش مورد نظر آهنگ در استوری اینستاگرام

درنهایت روی Done ضربه بزنید.

مرحله‌ی پنجم: استوری خود را به‌اشتراک بگذارید

اکنون آماده‌ی ارسال استوری اینستاگرام هستید. طبق معمول می‌توانید تصاویر متحرک GIF و نظرسنجی یا حتی هش‌تگ مدنظرتان را هم اضافه کنید. روی دکمه‌ی Your Story در پایین صفحه ضربه بزنید و اکنون همه‌چیز آماده است.

تبریک می‌گوییم، شما موفق شدید به‌راحتی به استوری اینستاگرام خود موزیک اضافه کنید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد