کدهای مخفی تلفن پاناسونیک

کدهای مخفی تلفن پاناسونیک
کدهای مخفی تلفن پاناسونیک بسیار مفید و کاربردی هستند

کدهای مخفی تلفن پاناسونیک

کدهای مخفی تلفن پاناسونیک بسیار مفید و کاربردی هستند و در صورت بروز مشکل در تنظیمات این تلفن می‌ توان با استفاده از این کدها اختلال به وجود آمده را برطرف نمود. تلفن‌ های پاناسونیک به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد و معمولاً کمتر دچار خرابی و نیازمند تعمیر می‌ شوند، اما گاهی ممکن است تنظیمات آنها دچار مشکل شود. اگر شما هم از تلفن‌ های پاناسونیک استفاده می‌ کنید، پیشنهاد می‌ کنیم این مقاله را تا انتها دنبال نمایید. قصد داریم به معرفی کدهای مخفی تلفن پاناسونیک بپردازیم تا بتوانید بدون تعمیر مشکلات تلفن خود را رفع نمایید.

کد ریست تلفن بیسیم پاناسونیک

در بعضی مواقع به هم خوردن تنظیمات تلفن بیسیم پاناسونیک باعث بروز مشکل در کارایی آن می‌ شود که می‌ توان با ریست کردن تلفن آن را به حالت اولیه بازگرداند. ریست کردن و بازگشت به حالت کارخانه تلفن پاناسونیک را می‌ توان از دو روش زیر انجام داد:

  1. در روش اول باید به صورت همزمان شماره‌ های 2، 5، 8 و 0 را نگه داریم تا صدای بوق به گوش برسد. پس از چند ثانیه تلفن پاناسونیک دوباره شروع به کار می‌ کند.
  2. در روش دوم باید باتری‌ های تلفن بی‌سیم پاناسونیک را خارج کنیم. برای استفاده از این روش باید باتری‌ ها به مدت 15 دقیقه از تلفن خارج شوند و سپس آنها را سرجای خود گذاشته و تلفن را روشن کنیم.

فعال کردن کالر آیدی تلفن پاناسونیک

برای فعال کردن قابلیت نشان دادن شماره تماس گیرنده یا همان کالر آیدی در تلفن پاناسونیک باید پس از فشردن کلید # کد 162 را وارد نمایید. سپس گزینه‌ های فعال کردن و غیر فعال کردن کالر آیدی نمایش داده می‌ شود که می‌ توانید با انتخاب گزینه on این قابلیت را فعال نمایید.

صدای کلید

یکی دیگر از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک که با آن می‌ توانید صدای دکمه‌ های صفحه کلید را فعال یا غیر فعال نمایید #165 می‌ باشد. با وارد کردن این کد دو گزینه on و off نمایش داده می‌ شود.

تنظیم آلارم

از ترفندهای تلفن های رومیزی پاناسونیک می‌ توان به فعال نمودن آلارم هشدار اشاره نمود. این تلفن‌ ها مانند موبایل آلارم ساعت دارند و می‌ توانید جهت بیدار شدن و یا یادآوری برنامه روزانه و کارهای خود از آن استفاده نمایید. برای فعال نمودن آلارم باید کد مخفی 720# را وارد کنید.

وضوح صفحه نمایش

یکی دیگر از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک کد 145# می‌ باشد که با استفاده از آن می‌ توانید نور و وضوح ال سی دی یا همان صفحه نمایش تلفن را بیشتر نمایید. پس از وارد کردن این کد می‌ توانید با دکمه‌ های وسط تلفن مقدار وضوح صفحه را کم و زیاد کنید.

شماره گیری سریع

برای استفاده از قابلیت Speed Dial تلفن پاناسونیک، باید ابتدا کد مخفی 261# را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه add کلیک نمایید و شماره همراه مورد نظر خود را وارد کنید و دکمه ok را بزنید.

مسدود کردن شماره مزاحم

از قابلیت‌ های دیگر تلفن‌ های پاناسونیک مسدود کردن شماره تماس‌ های ناشناس و مزاحم می‌ باشد که می‌ توان با وارد کردن یک کد مخفی آن را فعال نمود. برای این امر باید ابتدا کد 217# را وارد کنید و در قسمت add شماره تلفن مورد نظر را ثبت کنید.

در صورت که نیاز به مشاوره در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

بی صدا کردن

گاهی اوقات نیاز می‌ باشد که زنگ تلفن قطع گردد و حالت سایلنت فعال شود. با وارد کردن کد مخفی 160# می‌ توانید در مواقع استراحت از قابلیت بی صدا کردن تلفن پاناسونیک خود استفاده نمایید. پس از وارد کردن کد با فشردن دکمه جهت پایین می‌ توانید صدای زنگ تلفن را تا انتها کم و به اصطلاح بی صدا کنید.

اتصال تلفن همراه به گوشی پاناسونیک

برای فعال کردن این حالت بر روی تلفن بی‌ سیم خود در گام نخست باید وارد منوی تلفن بی‌سیم بشوید، سپس دکمه # و کد 6241 را وارد کنید. پس از اینکه کد در قسمت تنظیمات گوشی همراه شما را در بخش بلوتوث مدل گوشی بی‌ سیم را یافتید، لازم است که گزینه save را جهت ذخیره سازی اطلاعات وارد شده بزنید. اگر قصد خروج از حالت تنظیمات این قابلیت را دارید کافی است که روی گزینه off بزنید.

این قابلیت بسیار کاربردی می‌ باشد و می‌ توان با فعال نمودن Link 2 Cell، تلفن پاناسونیک را به موبایل از طریق بلوتوث متصل نمایید و تماس‌ های گوشی همراه خود را با تلفن بی‌سیم پاناسونیک پاسخ دهید.

تعداد زنگ پیغام گیر

یکی دیگر از کدهای مخفی تلفن پاناسونیک کد 211# می‌ باشد که با استفاده از آن می‌ توانید تعداد زنگ‌ های تلفن برای فعال شدن پیغام گیر را به دلخواه مشخص نمایید. تنظیمات کارخانه‌ ای برای این قابلیت 4 زنگ می‌ باشد، اما می‌ توان با این کد تعداد این زنگ‌ ها را افزایش و یا کاهش داد.

تغییر زبان

با استفاده از کدهای 110# و 112# می‌ توانید زبان تلفن پاناسونیک خود را تغییر دهید. در بعضی از مدل‌ های این تلفن زبان فارسی نیز در دسترس می‌ باشد.

ترفندهای تلفن های رومیزی پاناسونیک:
با دانستن ترفندهای تلفن‌ های رومیزی پاناسونیک می‌ توانید راحت‌ تر با آنها کار کنید و در صورت بروز مشکلات به رفع کردن آن‌ بپردازید. از مهمترین این ترفندها به موارد زیر می‌ توان اشاره نمود:

  • منشی تلفنی
  • انتقال مکالمه
  • سرويس نمايشگر شماره
  • سرویس بیدار باش
  • دایورت بعد از 5 زنگ
  • منشی تلفنی
  • سرويس انتظار مكالمه
  • شماره گیری سریع

 

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد