اینجکتور پی او ای یا ترکیب کننده برق و دیتا بر روی یک کابل جهت اتصال به دستگاههای POE

اینجکتور پی او ای یا ترکیب کننده برق و دیتا بر روی یک کابل جهت اتصال به دستگاههای POE
اگر سوییچ شبکه ما فاقد تکنولوژی POE باشد و ما بخواهیم تلفن یا دوربینی را به آن وصل کنیم بدون کابل کشی برق و نصب آداپتور دستگاه اینجکتور این خواسته را فراهم میکند

تکنولوژی Power over Ethernet که به اختصار PoE گفته می‌شود به این معنی که بر روی کابل شبکه دیتا و برق را انتقال میدهد و البته سوییچ شبکه باید این تکنولوژی را داشته باشد تا دستگاههایی مانند دوربین یا تلفن تحت شبکه بتوانند از این قابلیت استفاده کنند 

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

حالا اگه ما سوییچ معولی داشته باشیم و بخواهیم از این قابلیت استفاده کنیم نیاز به یک ترکیب کننده برق و دیتا داریم اسم این دستگاه پی او ای اینجکتور هست.

خوب چرا سوییج را تغییر ندهیم : دو تا دلیل ممکنه داشته باشد اول تعداد پورتهای مورد نیاز POE کم باشد که ارزش تغییر سوییچ را نداشته باشد و یا خروجی ولتاژ مورد نیاز متفاوت باشد با خروجی سوییچ . سوییچها معمولا 48 ولت هستند این در حالی هست که بعضی از وسایل نیاز به ولتاژ 24 دارند.

باید دقت کرد که در بعضی موارد مانند رادیو ..... ولتاژ خروجی اینجکتورها 24 ولت باید باشد پس در زمان تهییه اینجکتور دقت لازم را خواهیم داشت.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد