حالا می‌توانید محل پارک خودرو را در گوگل مپ مشخص کنید

حالا می‌توانید محل پارک خودرو را در گوگل مپ مشخص کنید
گوگل مپس قابلیتی جدید به نمایش گذاشته است که می‌توانید با آن محل پارک خودرو خود را ذخیره کنید.

گوگل مپس در اندروید و گوشی اپل، اکنون به شما اجازه می‌دهد تا محلی که خودرو خود را پارک کرده‌اید در این برنامه ذخیره کنید. این ویژگی در مکان‌هایی با پارکینگ‌های بزرگ مفید است.

 

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از پارک خودرو، گوگل مپس را در گوشی خود باز کنید، روی نقطه‌ی آبی رنگی که مکان فعلی شما را نشان می‌دهد کلیک کنید و گزینه‌ی Save Parking را انتخاب کنید.

اگر از اندروید اتو در خودرو خود استفاده کنید، گوگل ذخیره‌ی محل پارک خودرو را برای شما آسان‌تر می‌کند.

گزینه‌ی جدید Save Parking گوگل مپس در اندروید اتو

براساس گزارش 9to5Google، آخرین نسخه‌ی گوگل مپس برای اندروید اتو در خودرو، دارای گزینه‌ی Save Parking است. زمانی که به مقصد می‌رسید، این گزینه ظاهر می‌شود و با انتخاب آن، مکان فعلی را به عنوان محل پارک خودرو شما در گوگل مپس ذخیره می‌کند.

 
 

در حال حاضر مشخص نیست که اگر شما کمی قبل‌تر از اینکه جای پارک پیدا کنید، گزینه‌ی Save Parking را فعال کنید (مثلاً از زمانی که وارد یک پارکینگ بزرگ می‌شوید تا زمانی که جای پارک پیدا می‌کنید) چه اتفاقی می‌افتد.

برخی از کاربران می‌گویند که گوگل مپس، دقیقا همان‌جایی که خودرو خود را پارک می‌کنید ذخیره می‌کند نه مکانی که در آن این گزینه را فعال کرده‌اید که اگر واقعا این‌طور باشد بسیار کاربردی است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد