هواوی احتمالاً میت 50 را در ۴ مدل با ۲ نوع نمایشگر متفاوت رونمایی می‌کند

هواوی احتمالاً میت 50 را در ۴ مدل با ۲ نوع نمایشگر متفاوت رونمایی می‌کند
در هفته‌های اخیر شایعه‌های مربوط به گوشی‌های سری میت ۵۰ هواوی بیشتر شده و این یعنی احتمالاً فاصله‌ی زیادی تا رونمایی رسمی جدیدترین گوشی‌های هواوی نداریم. افشاگری چینی می‌گوید خانواده‌ی میت 50 شامل چهار عضو است که دو دستگاه از آن‌ها صفحه‌نمایش تخت و دو دست

هواوی احتمالاً میت 50 را در ۴ مدل با ۲ نوع نمایشگر متفاوت رونمایی می‌کند

هواوی احتمالاً میت 50 را در ۴ مدل با ۲ نوع نمایشگر متفاوت رونمایی می‌کند

 

 

در هفته‌های اخیر شایعه‌های مربوط به گوشی‌های سری میت ۵۰ هواوی بیشتر شده و این یعنی احتمالاً فاصله‌ی زیادی تا رونمایی رسمی جدیدترین گوشی‌های هواوی نداریم. افشاگری چینی می‌گوید خانواده‌ی میت 50 شامل چهار عضو است که دو دستگاه از آن‌ها صفحه‌نمایش تخت و دو دستگاه دیگر صفحه‌نمایش خمیده خواهند داشت.

نمایشگرهای خمیده سال‌ها است که در گوشی‌های هوشمند حضور پیدا کرده‌اند. در این دستگاه‌ها لبه‌ی کناری خمیدگی جذابی دارد. بااین‌حال نمایشگرهای تخت همچنان استفاده می‌شوند و کاربران زیادی به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد هواوی با سری میت 50 به‌دنبال جلب رضایت هر دو گروه از مصرف‌کنندگان است.

هواوی سنترال به‌طور مشخص‌تر می‌نویسد دو گوشی میت 50 و میت 50E (مدل میان‌رده) با نمایشگر تخت معرفی می‌شوند. این گوشی‌ها در بخش بالایی نمایشگر خود از حفره‌ای دایره‌ای میزبانی خواهند کرد. در همین حین پیش‌بینی می‌شود Mate 50 Pro و Mate 50 RS با صفحه‌نمایش خمیده تولید شوند. این دو گوشی مدل‌های بالارده‌ی سری میت 50 خواهند بود و یک‌سری تفاوت‌ها با دو گوشی دیگر خواهند داشت.

 

هواوی میت 50 پرو و میت 50 آر اس در بالای نمایشگر خمیده‌ی خود از بریدگی (ناچ) میزبانی می‌کنند. هواوی حسگرهای مختلفی در داخل این بریدگی قرار می‌دهد تا گوشی‌های رده‌بالایش دقت بالایی در سیستم تشخیص چهره داشته باشند. استفاده از بریدگی در میت 50 پرو در حالی مطرح می‌شود که اپل به‌دنبال خداحافظی با این مشخصه‌ی طراحی در مدل پرو از گوشی‌های سری آیفون 14 است.

منبع:

گوشی‌های سری میت 50 هواوی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) معرفی می‌شوند. احتمالاً یک روز بعد شاهد معرفی آیفون‌های جدید نیز خواهیم بود.

 

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد