MSI از کامپیوترهای رومیزی جدید خود با تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل و گرافیک RTX 40 انویدیا رونمایی کرد

MSI از کامپیوترهای رومیزی جدید خود با تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل و گرافیک RTX 40 انویدیا رونمایی کرد
شرکت MSI مدل‌های ارتقا یافته‌ی رایانه‌های رومیزی خود را با تراشه‌های نسل سیزدهم سری Core اینتل و همچنین گرافیک‌های سری RTX 40 انویدیا درکنار محصولات سخت‌افزاری جدید رسماً رونمایی کرد.
  •  

MSI از کامپیوترهای رومیزی جدید خود با تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل و گرافیک RTX 40 انویدیا رونمایی کرد

MSI از کامپیوترهای رومیزی جدید خود با تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل و گرافیک RTX 40 انویدیا رونمایی کرد

شرکت MSI مدل‌های ارتقا یافته‌ی رایانه‌های رومیزی خود را با تراشه‌های نسل سیزدهم سری Core اینتل و همچنین گرافیک‌های سری RTX 40 انویدیا درکنار محصولات سخت‌افزاری جدید رسماً رونمایی کرد.

اینتل اخیراً از نسل سیزدهم پردازنده‌های Core خود برای رایانه‌های رومیزی رونمایی کرد و اکنون بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند هرچه زودتر محصولات جدیدی را با این تراشه‌ها روانه‌ی بازار کنند. MSI محصولات جدید خود را با تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل و گرافیک‌های سری GeForce RTX 40 انویدیا که ۲۰ سپامبر معرفی شده‌اند، رونمایی کرده است. این مجموعه شامل MPG Trident 3، MPG Trident AS، MEG Aegis Ti5 و سری کلاسیک Codex است.

MSI درکنار معرفی مدل‌های ارتقایافته‌ی کامیپوترهای رومیزی خود همچنین از دو محصول جدید به‌نام MSI MEG Trident X2 و MAG Infinite X2 رونمایی کرده است که هردو آن‌ها با تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل و جدیدترین گرافیک‌های انویدیا عرضه خواهند شد.

MSI MEG Trident X2

MSI MEG Trident X2

خانواده‌ی MEG Trident X ازجمله محصولات شاخص MSI محسوب می‌شوند که مشخصات بسیار قدرتمندی را به‌همراه طراحی جذاب ارائه می‌دهند. این شرکت با معرفی MEG Trident X2 برای اولین‌بار تغییرات زیادی روی طراحی این محصول اعمال کرده است. به‌عنوان‌نمونه اکنون یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی در بخش جلویی این دستگاه تعبیه شده است که کاربران می‌توانند از آن برای دسترسی سریع به کنترل‌های سیستم بهره ببرند و دیگر نیازی به استفاده از روش سنتی نخواهند داشت. این رابط اولین‌بار در MSI MEG Aegis Ti 5 ارائه شد اما حالا به Trident X2 نیز اضافه شده است.

به‌نوشته‌ی XDA، قطعات داخلی MEG Trident X2 نیز بازطراحی شده‌اند و این محصول اکنون از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع ۲۸۰ میلی‌متری بهره می‌برد. علاوه‌براین، سیستم Silent Storm Cooling 3، اجزای اصلی مولد گرما را از رایانه جدا می‌کند تا به‌طور جداگانه خنک شوند. بازطراحی سیستم حرارتی این محصول باعث می‌شود قطعات داخلی آن همیشه خنک نگه‌داشته شوند و صدای زیادی هم تولید نمی‌کند.

MSI MEG Trident X2 همچنین با پاور سازگار با ATX 3.0 عرضه می‌شود و بنابراین انتقال انرژی مطمئن‌تر به پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 40 انویدیا و سایر قطعات را تضمین می‌کند.

MSI MPG Infinite X2

MSI MPG Infinite X2

اگر به‌دنبال کامیپوتر معمولی‌تری هستید، MSI MPG Infinite X2 پیشنهاد بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این محصول به جدیدترین مشخصات سخت‌افزاری مجهز شده است و اکنون از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع ۲۴۰ میلی‌متری AIO همراه با طراحی خنک‌کننده‌ی Silent Storm این شرکت بهره می‌برد. این دستگاه نیز به پاور جدید سازگار با ATX 3.0 مجهز شده است.

یکی از مزیت‌های مهم MSI MPG Infinite X2، آسان‌ بودن ارتقای آن است. پنل کناری شیشه‌ای این محصول به‌راحتی و بدون‌نیاز به پیچ‌گوشتی از بدنه‌ جدا می‌شود و اسلات‌های SSD نیز بدون نیاز به ابزار اضافه دردسترس کاربر قرار دارند و بنابراین می‌توانید فضای ذخیره‌سازی آن را به‌راحتی ارتقا دهید. MSI این کامپیوتر شخصی را همچنین به فیلتر گردوغبار مغناطیسی مجهز کرده است که باعث می‌شود فضای داخلی آن در طولانی‌مدت تمیز نگه‌داشته شود و همیشه در بهترین حالت و با بیشترین کارایی کار کند.

MSI MEG 34DC QD-OLED

مانیتور MSI MEG 34DC QD OLED

MSI از یک مانیتور گیمینگ کاملاً جدید سازگار با دستکاپ‌های رده‌بالای خود رونمایی کرد. MSI MEG 34DC QD-OLED اولین نمایشگر این شرکت محسوب می‌شود که از فناوری کوانتو‌م‌دات OLED استفاده می‌کند و تجربه‌ی کاربری سطح بالایی ارائه می‌دهد. این پنل فوق‌عریض ۳۴ اینچی، وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و حداکثر سطح روشنایی آن هنگام پخش محتوای HDR به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. این محصول همچنین ۹۳٫۳ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و بازتولید و دقت رنگ بسیار بالایی دارد.

مانیتور گیمینگ MSI MEG 34DC QD-OLED همچنین از نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز و نرخ تأخیر پاسخ‌گویی بسیار درخورتوجه ۰٫۱ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد. این محصول از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود از این‌نظر نسبت به Dell Alienware AW3423DW برتری داشته باشد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا هنگام استفاده از درگاه‌های HDMI و DisplayPort از نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز لذت ببرید، درحالی‌که نرخ نوسازی پنل نمایشگر دل ازطریق HDMI به ۱۰۰ هرتز محدود شده است.

از دیگر قابلیت‌های MSI MEG 34DC QD-OLED می‌توان به KVM داخلی آن اشاره کرد؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد با یک صفحه‌کلید و ماوس از چند دستگاه استفاده کنید. علاوه‌براین می‌توانید از درگاه USB C تعبیه‌شده روی این محصول برای شارژ لپ‌تاپ با سرعت ۶۵ وات بهره ببرید. این مانیتور ازنظر نرم‌افزاری قابلیت‌هایی مثل تصویر در تصویر (PIP) و تصویر به‌ تصویر (PBP) را ارائه می‌دهد که هنگام استفاده از دو منبع ورودی بسیار کاربری خواهد بود.

مادربردهای MSI Z790

 مادربرد MSI MEG Z790 Godlike

 

MSI برای افرادی که تمایل دارند کامیپوتر موردنظرشان را خود با سرهم کردن قطعات بسازند نیز محصول جدیدی آماده کرده است. این شرکت از مادربردهای جدید سری MPG، MEG و MAG رونمایی کرده است که همه‌ی آن‌ها براساس تراشه‌ی Z790 ساخته شده‌اند.

مادربردهای MS MEG Z790 با قابلیت‌هایی مثل خنک‌کننده، هفت اسلات SSD M.2 برای ذخیره‌سازی با رابط حرارتی Shield Frozr برای اطمینان از بهترین عملکرد ممکن عرضه می‌شود. این محصول همچنین دو پورت تاندربولت ۴، اترنت ۱۰ گیگابیت برثانیه، پشتیبانی از وای‌فای 6E و نمایشگر لمسی داشبورد M-Vision را برای دسترسی آسان به تنظیمات آن ارائه می‌دهد.

مادربردهای MSI MPG Z790 نیز با نورپردازی RGB داخلی قابل‌سفارشی‌سازی عرضه می‌شود؛ قابلیتی که مطمئاً گیمرها از آن بسیار لذت خواهند برد. این مادربردها همچنین با اترنت ۲٫۵ گیگابیت برثانیه و پشتیبانی از وای‌فای 6E عرضه می‌شوند. این محصولات از هیت‌سینک‌های پیشرفته برای بهبود عملکرد و افزایش قابلیت اطمینان بهره می‌برند. MSI می‌گوید نسخه‌هایی از این مادربردها را با پشتیبانی از رم DDR4 ارائه خواهد کرد.

پاورهای جدید MSI

پاور MSIMEG و MPG PCIe-5

MSI درکنار محصولات فوق، از چند پاور جدید نیز رونمایی کرده است. MEG Ai1300P و MEG Ai1000P ازجمله رده‌بالاترین منبع‌تغذیه‌های این شرکت محسوب می‌شوند که گواهی پلاتینیوم ۸۰ پلاس دارند و حداکثر توان خروجی آن‌ها ۱۳۰۰ وات است که برای سیستم‌های رده‌بالا بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. این پاورها از PCie 5.0 و ATX 3.0 پشتیبانی می‌کنند و کانکتور ۱۶ پین PCie 5.0 آن‌ها می‌تواند تا ۶۰۰ وات برق ارائه دهد.

MSI پاورهای دیگری به‌نام MSI MPG A1000G، A850G و A750G را برای سیستم‌های رده‌پایین‌تر معرفی کرده است. این محصولات نیز گواهی گلد ۸۰ پلاس دارند و قدرت آن‌ها به ۱۰۰۰ وات می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این پاورها می‌توان به سازگاری با PCie 5.0 و ATX 3.0 ازجمله کانکتور ۱۶ پین PCie 5.0 اشاره کرد.

کیس MSI MEG Prospect 700R و خنک‌کننده‌ی CoreLiquid S360

MSI MEG Prospect 700R و CoreLiquid S360

شرکت MSI درنهایت با معرفی کیس‌ MSI MEG Prospect 700R و سیستم‌ خنک‌کننده‌ی CoreLiquid S360، تجهیزات گیمینگ جدید خود را تکمیل کرده است. این دو محصول به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هماهنگی زیادی با یکدیگر داشته باشند زیرا کیس Prospect 700R، فضایی برای رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری در بخش جلویی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد سیستم خنک‌کننده‌ی CoreLiquid S360 را در هر موقعیتی که ترجیح می‌دهند نصب کنند. البته امکان استفاده از سایر خنک‌کننده‌های مایع ۳۶۰ میلی‌متری نیز در این کیس وجود دارد.

کیس و خنک‌کننده‌ی جدید MSI هردو از نمایشگرهای داخلی بهره می‌برند که می‌توانند اطلاعات سیستم یا گرافیک انتخابی کاربران را برای سفارشی‌سازی بیشتر نمایش دهند. همه‌ی این‌ محصولات در ماه‌های آینده عرضه خواهند شد، اگرچه MSI اطلاعاتی درمورد قیمت یا تاریخ دقیق دردسترس بودن آن‌ها به‌اشتراک نگذاشته است.

منبع:

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد