رندرهای مفهومی، طراحی زیبایی هدفون Nothing را نشان می‌دهند

رندرهای مفهومی، طراحی زیبایی هدفون Nothing را نشان می‌دهند
یکی از طرفداران برند ناتینگ (Nothing) چندین طرح مفهومی از هدفون این شرکت منتشر کرده است که بسیار زیبا به‌نظر می‌رسند.

رندرهای مفهومی، طراحی زیبایی هدفون Nothing را نشان می‌دهند

رندرهای مفهومی، طراحی زیبایی هدفون Nothing را نشان می‌دهند

یکی از طرفداران برند ناتینگ (Nothing) چندین طرح مفهومی از هدفون این شرکت منتشر کرده است که بسیار زیبا به‌نظر می‌رسند.

ورود تانتیگ به بازار محصولات فناوری با معرفی هدفون TWS این شرکت موسوم به Ear 1 آغاز شد. این شرکت سپس اولین گوشی هوشمند خود موسوم به Nothing Phone (1) را عرضه کرد و حالا یکی از هواداران، طرح مفهومی جذابی از هدفون این برند به‌اشتراک گذاشته است.

پیش‌ازاین هیچ خبری مبنی‌بر این‌که ناتینگ قصد دارد هدفون جدیدی به‌نام Nothing Ear معرفی کند منتشر نشده است. این برند در تاریخ ۲۶ اکتبر (۳ آبان ۱۴۰۱) رویدادی برای معرفی ایرفون جدید خود برگزار خواهد کرد. اکنون احتمال داده می‌شود این شرکت در مراسم مذکور از یک هدفون دیگر نیز رونمایی کند.

هدفون ناتینگ

کارل پی، مؤسس و مدیرعامل ناتتینگ، طرح مفهومی هدفون Nothing را که یکی از طرفداران آن را ساخته است به‌اشتراک گذاشت. حساب رسمی توییتر این شرکت نیز توییت پی را بازنشر کرده است. این موضوع نشان از احتمال معرفی هدفون جدید این شرکت دارد.

کارل پی در توییت خود، مجموعه‌ای از رندرهایی که مجله‌ی اینترنتی Yanko Desing آن‌ها را طراحی کرده است را به‌اشتراک گذاشت. اگر با این مجله آشنایی ندارید، باید اشاره کنیم که معمولاً طرح‌های محصولاتی که به‌صورت بین‌المللی عرضه می‌شوند را پوشش می‌دهد. شایان‌ ذکر است که طرح مفهومی این مجله، از علامت تجاری Nothing استفاده کرده و هدفون موردنظر از نوارهای‌ LED شبیه به آن‌چه در گوشی Nothing Phone (1) به‌کار رفته است، بهره می‌برد.

رندر هدفون ناتینگ

علاوه‌براین، مجموعه هدفون‌های ارائه‌شده در طرح‌های مفهومی Yanko Desing مثل سایر محصولات ناتینگ از زبان طراحی شفاف بهره می‌برند. به‌ گزارش Gizchina، این شرکت همچنین خود را برای معرفی نسخه‌ی لایت گوشی Nothing Phone (1) آماده می‌کند اما جزئیاتی زیادی در مورد این محصول دردسترس نیست.

 

رندرهای Yanko Desing یک‌جفت هدفون را در رنگ‌های مشکی و سفید به‌نمایش می‌گذارد. جالب این است که پی این طرح‌ها را بسیار جذاب توصیف می‌کند. این شرکت اخیراً هدفون‌ TWS جدید Ear Stick را به‌نمایش گذاشت اما مشخصات و ویژگی‌ها کلیدی آن را اعلام نکرد، بااین‌حال، افشای اطلاعات قبلی، نگاهی اجتمالی از طراحی این محصول به ما ارائه داد.

هدفون ناتینگ Ear Stick

Nothing Ear Stick از طراحی هدفون‌های TWS که نیمی از آن‌ها در گوش قرار می‌گیرد استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کیس استوانه‌ای آن اشاره کرد. متأسفانه درحال‌حاضر جزئیات دیگری درمورد این هدفون دردسترس نیست.

وب‌سایت 91Mobiles با انتشار گزارشی اعلام کرد که Ear Stick قابلیت‌های Nothing Ear 1 را حفظ خواهد کرد. علاوه‌براین، اولین گوشی هوشمند این برند در آستانه‌ی دریافت نسخه‌ی بتا اندروید ۱۳ قرار دارد. این شرکت اخیراً چهارمین آپدیت Nothing OS 1.1.4 را برای گوشی هوشمند خود منتشر کرده است.

منبع:

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد