این قفل با گوشی اپل باز می شود

این قفل با گوشی اپل باز می شود
فروشگاه های اپل شروع به فروش قفل دری می کنند که می توان با ضربه زدن روی آیفون یا اپل واچ قفل آن را باز کرد.

این قفل با گوشی اپل باز می شود

فروشگاه های اپل شروع به فروش قفل دری می کنند که می توان با ضربه زدن روی آیفون یا اپل واچ قفل آن را باز کرد.
 

به گزارش «نبض فناوری»، فروشگاه های اپل در ایالات متحده اکنون یک قفل در خارجی می فروشند که می تواند توسط اپل واچ یا آیفون کاربر باز شود. این قفل329  دلاری اولین قفل پشتیبانی شده با کلید خانه است که در فروشگاه های اپل فروخته شده است.

هنگامی که Level Lock+، ساخته شده توسط Level Home، در در نصب می‌شود، کاربران می‌توانند با استفاده از Apple Home Key، قابلیتی که از NFC و توکن‌های ایمن در نرم‌افزار اپل استفاده می‌کند، قفل خانه‌های خود را با یک ضربه باز و دوباره قفل کنند. کاربران می توانند کلیدها را برای دوستان خود ارسال کنند یا زمانی که در قفل است آن را به صورت خودکار باز کنند.

برای اپل، این یک نقطه عطف در توسعه یک ویژگی بسیار مورد انتظار است که برای اولین بار در سال 2021 اعلام شد. Home Key نمونه ای از اپل است که همچنان به دیجیتالی کردن چیزهایی که معمولاً در یک کیف پول فیزیکی یا جیب حمل می شوند، از پول نقد گرفته تا کلید، ادامه می دهد.

بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید اپل در سال‌های اخیر با هدف ارزشمندتر کردن آیفون برای کاربران به منظور جلوگیری از جابجایی آن‌ها به سایر برندهای تلفن همراه بوده است.

علاوه بر Home Key، اپل Car Key را معرفی کرده است که ماشین‌های پشتیبانی شده از BMW و Hyundai را باز می‌کند، و Room Key را که کلید هتل‌های زنجیره‌ای مانند Hyatt را در اپلیکیشن کیف پول اپل قرار می‌دهد، معرفی کرده است.

برخی از افراد در انجمن ها از شنیدن اینکه Level سخت افزار قفل های قدیمی خود را برای پشتیبانی از Home Key به روز نمی کند، ناامید خواهند شد. برای پشتیبانی از Home Key، کاربران به Level Lock+ که در فروشگاه‌های اپل یا آنلاین فروخته می‌شود نیاز دارند.

منبع:

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد