نسل جدید مک پرو با تراشه هایی قدرتمند تر از M2 مکس از راه می رسد

نسل جدید مک پرو با تراشه هایی قدرتمند تر از M2 مکس از راه می رسد
اپل سال آینده نسل جدید مک پرو را به طرفداران معرفی خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ نشان می دهد دستگاه های جدید اپل به تراشه های دو یا چهار برابر قوی تر از M2 مکس مجهز هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال آینده میلادی از نسل جدید مک پر

نسل جدید مک پرو با تراشه هایی قدرتمند تر از M2 مکس از راه می رسد

اپل سال آینده نسل جدید مک پرو را به طرفداران معرفی خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ نشان می دهد دستگاه های جدید اپل به تراشه های دو یا چهار برابر قوی تر از M2 مکس مجهز هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال آینده میلادی از نسل جدید مک پرو رونمایی […]

اپل سال آینده نسل جدید مک پرو را به طرفداران معرفی خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ نشان می دهد دستگاه های جدید اپل به تراشه های دو یا چهار برابر قوی تر از M2 مکس مجهز هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل سال آینده میلادی از نسل جدید مک پرو رونمایی می کند. پیش از معرفی، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد قرار است اپل در این کامپیوتر از تراشه های M2 اولترا و M2 اکستریم استفاده می کند. این پردازنده ها دارای ۲۴ و ۴۸ هسته پردازشی هستند و می توانند از ۲۵۶ گیگابایت رم پشتیبانی کنند. همچنین GPU نیز در این تراشه ها دارای به ترتیب ۷۶ و ۱۵۲ هسته است. این در حالیست که تراشه M2 بکار رفته در مک بوک ایر و آیپد پرو ۲۰۲۲ دارای ۸ هسته در CPU و ۱۰ هسته در GPU است.

در گزارش مارک گورمن، نویسنده بلومبرگ از تلاش اپل برای ارائه یک پیکربندی جدید در مک پرو آمده است. احتمالا دستگاه آینده اپل ۲۴ هسته پردازشی در پردازنده و ۷۶ هسته گرافیکی بهمراه ۱۹۲ گیگابایت رم خواهد داشت. سیستم عامل آن نیز احتمالا مک او اس ونتورا ۱۳.۳ است.

نسل قبلی مک پرو در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود. به همین دلیل کاربران بسیاری منتظر محصول بعدی این دستگاه هستند. پیش از معرفی این محصول ، دیگر دستگاه ها یعنی مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و همچنین مک مینی جدید با تراشه M2 پرو و مکس معرفی خواهند شد.

منبع:

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد