قابلیت Nearby Share به ویندوز رسید؛ انتقال فایل بین موبایل و لپ تاپ با یک کلیک!

قابلیت Nearby Share به ویندوز رسید؛ انتقال فایل بین موبایل و لپ تاپ با یک کلیک!
گوگل با پایبندی به وعده‌ی قبلی خود، نسخه‌ی ویندوزی اپلیکیشن Nearby Share را دردسترس قرار داد تا انتقال فایل‌ها در بین گوشی و کامپیوتر ساده شود.

سال گذشته در نمایشگاه CES 2022 گوگل اعلام کرد که با قابلیت‌هایی جدید در تلاش است سازگاری بین اندروید و اکوسیستم ویندوز را بهبود دهد. در آن زمان، غول آمریکایی صنعت جست‌و‌جو وعده داد که قابلیت Nearby Share به سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت اضافه شود. پس از مدت‌زمانی نسبتاً طولانی، Nearby Share سرانجام در قالب نسخه‌ی بتا برای ویندوز در دسترس قرار گرفته است.

به‌لطف انتشار Nearby Share برای ویندوز، کاربران اندروید اکنون می‌توانند بسیار ساده‌تر از قبل فایل‌های خود را از موبایل و تبلت به کامپیوتر انتقال دهند. برای دانلود نسخه‌ی ویندوزی Nearby Share، می‌توانید وارد وب‌سایت اندروید شوید. اپلیکیشن Nearby Share با ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۱ نسخه‌ی ۶۴ بیتی سازگاری دارد؛ ولی روی نسخه‌ی آرم این دو سیستم‌عامل اجرا نمی‌شود.

با قابلیت Nearby Share اندروید و روش استفاده از آن آشنا شوید
با قابلیت Nearby Share اندروید و روش استفاده از آن آشنا شوید
مطالعه '8

بر‌اساس گزارش انگجت، به‌منظور استفاده از Nearby Share باید وای‌فای و بلوتوث لپ تاپ خود را روشن کنید. برای جلوگیری از دریافت فایل‌های مخرب، می‌توانید تعیین کنید که چه کسانی شما را در شبکه‌ی Nearby Share پیدا کنند.

برای ارسال فایل از کامپیوتر به گوشی یا تبلت اندرویدی، صرفاً کافی است فایل‌ها را به درون اپلیکیشن Nearby Share بکشید و رها کنید. اگر هر دو دستگاه به یک حساب گوگل متصل باشند، فرایند انتقال فایل بدون نیاز به تأیید دستگاه مقصد انجام می‌شود.

فراموش نکنید که هر دو دستگاه باید در فاصله‌ی حدوداً پنج‌متری هم قرار بگیرند. گوگل می‌گوید قابلیت Nearby Share در ایالات متحده و بسیاری از کشورها دردسترس است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد