فرماندار: ۵۰ درصد روستاهای قرچک به دوربین پایش تصویری مجهز است

فرماندار: ۵۰ درصد روستاهای قرچک به دوربین پایش تصویری مجهز است
فرماندار شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر از هشت روستای این شهرستان ۵۰ درصد آنها شامل امین‌آباد، قشلق اول، قشلاق دوم و داودآباد از دوربین‌های پایش تصویری سرعت سنج، پلاک خوان و امنیتی برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت پایش تصویری مناطق روستایی قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با انتخاب مشاور، اقدامات لازم برای تجهیز روستاهای صالح‌آباد، ولی‌آباد، محمدآباد و قشلاق جیتو به سامانه پایش تصویری انجام شده و پس از ارائه مشاوره لازم و انجام مراحل قانونی تعیین پیمانکار، دوربین در این چهار روستا نیز نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه نصب سامانه پایش تصویری از محل اعتبارات دهیاری‌های تامین می‌شود.

این مسئول افزود: به منظور افزایش سطح ایمنی مناطق روستایی و پیشگیری از حوادث رانندگی، تمام روستاهای بخش مرکزی به دوربین‌های پایش تصویری مجهز می‌شوند.

فرماندار قرچک ادامه داد: پایش تصویری علاوه بر مدیریت جاده‌ها، شهرها و روستاها، کاربردهای انتظامی و امنیتی نیز دارد، بنابراین برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه موثرند.

وی اضافه کرد: نصب دوربین‌های مداربسته پایش تصویری در خروجی‌ها و ورودی مکانهایی که احتمال جرائم وجود دارد، وقوع بسیاری از سرقت‌ها و جرم‌های احتمالی در روستاها را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، قرچک شهرستانی تک بخشی است که از هشت روستای دارای دهیاری برخوردار است و از جمعیت ۲۷۰ هزار نفری این شهرستان ۳۰ درصد آنها در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد