سامسونگ مشکل مصرف بالای باتری در One UI 5.1 را رفع کرد

سامسونگ مشکل مصرف بالای باتری در One UI 5.1 را رفع کرد
برخی کاربران گوشی‌های گلکسی با مشکل مصرف بیش‌ از حد باتری در One UI 5.1 مواجه شدند و حالا سامسونگ این مورد را برطرف کرده است.

پس‌از انتشار One UI 5.1 در ماه فوریه، بسیاری از کاربران در ردیت گزارش‌هایی درمورد کاهش عمرباتری دستگاه خود منتشر کردند. طبق این گزارش‌ها، کیبورد پیش‌فرض سامسونگ پس‌از آپدیت مذکور، باتری بیشتری مصرف می‌کند و ازطرف دیگر هیچ راهکاری برای اطمینان از این موضوع وجود نداشت.

مشکل افزایش مصرف باتری پس‌از آپدیت One UI 5.1 در گوشی‌های مختلف سامسونگ ازجمله گلکسی S21، گلکسی S22، گلکسی زدفولد ۳ و گلکسی زدفولد ۴ تأثیر گذاشته است. غول فناوری کره‌ی جنوبی نیز اکنون تأیید کرده که صفحه‌کلید پیش‌فرض این شرکت دلیل اصلی تخلیه‌ی سریع باتری است.

یکی از مدیران انجمن سامسونگ تایلند می‌گوید پس‌از به‌روزرسانی One UI 5.1، مصرف باتری نسبت‌به حالت عادی افزایش می‌یابد. برخی از کاربران در آن زمان اعلام کردند با وجود این مشکل، پس‌از شارژ کامل دستگاه فقط تا سه‌ساعت به‌طور مدوام می‌توانند با آن کار کنند.

سامسونگ می‌گوید برنامه‌ی کیبورد پیش‌فرض این شرکت به‌دلیل برخی فرآیندهای مرتبط با برچسب‌ها و ایموجی‌ها، بیش‌از حد از باتری استفاده می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد شرکت کره‌ای از مشکل اطلاع دارد و با انتشار به‌روزرسانی جدید آن را رفع کرده است.

 

برنامه‌های پیش‌فرض سامسونگ از قابلیت به‌روزرسانی خودکار بهره می‌برند. بدین‌ترتیب احتمال دارد گوشی هوشمند شما قبل‌ از دریافت جدیدترین نسخه‌ی کیبورد این شرکت، به نسخه‌ی ۵٫۶٫۱۰٫۳۱ به‌روزرسانی شده باشد.

فون‌آرنا اشاره می‌کند شاید به‌روزرسانی کیبورد سامسونگ مشکل مصرف بیش‌ازحد باتری را به‌طور کامل رفع نکند. اگر آپدیت جدید برای شما کار نکرد می‌توانید فعلاً از صفحه‌کلید‌های دیگری مثل GBoard یا SwiftKey استفاده کنید.

 

در صورت که نیاز به مشاوره در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد