ایلان ماسک جانشین خود را معرفی کرد

ایلان ماسک جانشین خود را معرفی کرد
ایلان ماسک روز جمعه ۱۲ مه، در توییتی اعلام کرد که لیندا یاکارینو جانشین او می‌شود و مدیرعامل جدید توییتر خواهد بود. ماسک گفت که خودش از این به بعد مدیر اجرایی توییتر خواهد بود.

ماسک ضمن اعلام این خبر نوشت: «لیندا یاکارینو در درجه اول، بر عملیات تجاری متمرکز خواهد بود و من بر طراحی محصول و فناوری جدید تمرکز خواهم داشت.»

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.



به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، ایلان ماسک، سرمایه‌دار معروف و صاحب توییتر، پیش‌تر در روز پنجشنبه در توییتی نوشته بود که شخص جدیدی را برای رهبری رسانه‌ اجتماعی توییتر پیدا کرده است و افزود که او تا شش هفته دیگر کارش را شروع خواهد کرد. 

یاکارینو مدیر سابق تبلیغات در «ان‌بی‌سی‌یونیورسال»‌ است. او بخش بازرگانی تبلیغات و رسانه‌ای شرکت کامکست را روزآمد کرده است؛ ان‌بی‌سی صبح جمعه به شکل رسمی رفتن او را اعلام کرد و از زحماتش در آن شرکت قدردانی کرد.

ایلان ماسک پاییز گذشته قرارداد خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار را تکمیل کرد. از زمانی که ماسک بسیاری از کارمندان توییتر را اخراج کرد و حدود ۸۰ درصد از تعداد کارمندان توییتر کاسته شد، آگهی‌دهندگانی که نگران ظاهر شدن تبلیغات خود در کنار محتوای نامناسب بودند، نیز از دادن آگهی به توییتر خودداری کردند. ماسک پیشتر در سال ۲۰۲۳ گفت که توییتر بخش اعظم آگهی‌هایش را از دست داد. 

لو پاسکالیس، از مدیران باسابقه بخش تبلیغات و مدیرعامل شرکت تبلیغاتی ای‌جی‌ال، پیش‌بینی کرده است تحت مدیریت یاکارینو، توییتر با یک تغییر ۱۸۰ درجه‌ای همراه خواهد بود. 

ماسک در یکی از اقدام‌های جنجالی خود یک بخش عضویتی را به توییتر افزود که یکی از اشکالاتش این بود که برخی حساب‌های جعلی به نمایندگی از مارک‌های بزرگ تاسیس شد؛ او همچنین حساب برخی از کاربران را تعلیق کرد. 

 



یاکارینو فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است. او در سال ۲۰۱۱ به ان‌بی‌سی یونیورسال پیوست و به‌عنوان رئیس تبلیغات جهانی آن کار کرده است. نقش او شامل کسب‌ درآمد از شبکه‌های شرکت، عرصه‌های دیجیتال، بخش‌های توزیع و بازرگانی و روابط با مشتریان بود. 

او یک تیم ۲۰۰۰ نفری را مدیریت کرد و رفتنش ضربه بزرگی برای انی‌بی‌سی‌یونیورسال است. قبل از آن نیز ۱۵ سال در شرکت سرگرمی «ترنر» کار کرد و توانست فروش آگهی این شبکه را در عصر دیجیتال دگرگون کرد. 

در عرصه فردی، او خود را به‌عنوان یک «پیونددهنده، همکار و مشاور جست‌وجوگر» و همچنین «عامل تغییر و اتحاد» توصیف کرده است. 

لیندا یاکارینو به‌عنوان رئیس شورای تبلیغات، یک سازمان غیرانتفاعی که اعلامیه‌های خدمات عمومی را تبلیغ می‌کند، از نهادهای مختلف، از جمله کاخ سفید، برای طراحی کارزار واکسیناسیون با حضور پاپ فرانسیس که بیش از ۲۰۰ میلیون آمریکایی را در بر می‌گیرد، حمایت کسب کرد. 

یکی از تحلیلگران وال‌استریت گفت که با توجه به تجربه گسترده‌ یاکارینو در نظارت بر درآمد سالانه تبلیغات، استخدام او برای توییتر یک برد بزرگ است. او افزود که شیوه کار یاکارینو با استراتژی کلی توییتر و چشم‌انداز درآمدزایی آن در ‌آینده مطابقت دارد. 

پس از آنکه تبلیغ‌کنندگان توییتر را ترک کردند، این رسانه اجتماعی اکنون باید در استراتژی تبلیغات دیجیتال خود بازنگری کند و باید بتواند از پایگاه کاربران خود کسب درآمد کند.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد