اپل احتمالاً سایدلود iOS 17 را صرفاً در اروپا فعال می‌کند

اپل احتمالاً سایدلود iOS 17 را صرفاً در اروپا فعال می‌کند
ظاهراً اپل به‌دنبال فراهم‌سازی امکان سایدلود اپلیکیشن‌ها در iOS 17 است؛ اما این قابلیت صرفاً در اروپا فعال می‌شود.

افشاگران از ماه‌ها پیش گفته‌اند اپل با iOS 17 بارگیری جانبی (سایدلود) اپلیکیشن را در آیفون امکان‌پذیر می‌کند. مارک گرمن قبلاً پیش‌بینی‌های درست زیادی با محوریت اپل کرده است. حالا وی می‌گوید که بارگیری جانبی اپلیکیشن‌ها صرفاً در اروپا ارائه خواهد شد.

منظور از بارگیری جانبی امکان نصب اپلیکیشن در خارج از فروشگاه رسمی است. سیستم‌عامل اندروید از بارگیری جانبی پشتیبانی می‌کند؛ اما امکان نصب اپلیکیشن‌های آیفون در خارج از اپ استور وجود ندارد؛ البته با ترفندهایی می‌توان محدودیت را تا حدی دور زد.

در صورت که نیاز به مشاوره در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

اپل با بارگیری جانبی اپلیکیشن بیگانه نیست؛ زیرا سیستم‌عامل macOS همین‌حالا از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. کوپرتینویی‌ها سال‌ها است با اشاره به حفظ ایمنی و حریم خصوصی کاربران، اجازه‌ی بارگیری جانبی را در iOS صادر نمی‌کنند.

اپل حتی امسال نیز به اضافه‌کردن بارگیری جانبی علاقه‌ای ندارد؛ اما به‌موجب قوانین اروپا، مجبور است تغییراتی در سیاست‌هایش بدهد. مارک گرمن می‌گوید که احتمالاً اپل در مراسم رونمایی iOS 17 اشاره‌ی چندانی به بارگیری جانبی اپلیکیشن نخواهد کرد.

 

احتمالا توسعه‌دهندگان به‌منظور انتشار اپلیکیشن در خارج از اپ استور مجبور خواهند بود هزینه‌ی اضافی پرداخت کنند. ناگفته نماند اپل کنفرانس WWDC 2023 را ۱۵ خرداد برگزار و در آن، iOS 17 معرفی خواهد کرد.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد