بهترین اپلیکیشن ها برای ثبت قاعدگی

بهترین اپلیکیشن ها برای ثبت قاعدگی
اگر می‌خواهید چرخه‌های قاعدگی و باروری را زیرنظر بگیرید و باردار شوید یا از بارداری اجتناب کنید، در این مطلب با بهترین اپ‌های ثبت قاعدگی آشنا می‌شوید.

دوران قاعدگی یکی از زمان‌های حساس و مهم برای زنان به‌شمار می‌رود. ردیابی چرخه‌ی قاعدگی و زمان تخمک‌گذاری و پنجره‌های باروری از مباحث مهمی است که به شناخت بدن هر زن و سلامت و کنترل بارداری او کمک می‌کند. اطلاع از زمان شروع هر سیکل و تمام عوامل مربوط به قاعدگی و باروری به‌کمک برنامه‌های پریودی و برنامه‌های عادت ماهانه بسیار ساده و بدون دردسر صورت می‌گیرد.

ثبت منظم علائم قاعدگی مانند لکه‌بینی، شدت خون‌ریزی، گرفتگی عضلات، سردرد، کمردرد، نفخ، حساسیت سینه‌ها و بدن درد، ممکن است به‌مرور‌زمان به تشخیص دقیق دوران قاعدگی و تنظیم قاعدگی شما کمک کند و زمان مراجعه به پزشک به‌کمکتان بیاید.

فراموش نکنید که اپ‌های ثبت قاعدگی نباید جایگزین هیچ نوع روش پیشگیری از بارداری شود

با‌توجه‌به آنچه اشاره کردیم، استفاده از برنامه‌های عادت ماهانه برای بانوان از کارهای واجب است. برنامه‌های پریودی زیادی در اپ استور و پلی استور هستند که هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند. بیشتر قابلیت‌هایی که این اپ‌ها ارائه می‌دهند، یکسان است و شاید تنها تفاوت‌هایی جزئی باهم داشته باشند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

رابط کاربری ساده و ویژگی‌های خاص‌تر و کاربردی‌تر درکنار پیش‌بینی دقیق‌تر، چیزی است که برنامه‌های معرفی‌شده در این مقاله از زومیت را پردانلود و رضایت‌بخش کرده است. دقت تخمین به برنامه و شخصی بستگی دارد که از آن استفاده می‌کند.

درمجموع، باتوجه‌به اینکه این برنامه‌ها فقط بر داده‌های واردشده‌ی کاربر اتکا می‌کند، توصیه می‌کنیم به این برنامه‌ها فقط برای اطلاع از حدود شروع و پایان چرخه‌ی قاعدگی اطمینان کنید. در‌ادامه با برخی از بهترین برنامه‌های پریودی و برنامه‌های عادت ماهانه آشنا خواهید شوید. اگر اپلیکیشن مورداعتمادتان را در این فهرست پیدا نکردید، حتماً آن را در بخش دیدگاه‌ها معرفی کنید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد