موتورولا از معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری Edge در ۱۷ شهريور خبر داد

موتورولا از معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری Edge در ۱۷ شهريور خبر داد

موتورولا اخیراً Edge 2022 را رونمایی کرد که اولین گوشی هوشمند مجهز به Dimensity 1050 SoC محسوب می‌شود. بااین‌حال، از‌آن‌جاکه جدیدترین ویدئو تبلیغاتی این شرکت به تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهريور) اشاره می‌کند، به‌نظر می‌رسد محصولات جذاب بیشتری از سری اج در راه هستند.

به‌گزارش gsmarena، موتورولا کلیپ کوتاهی منتشر کرده و در آن از ورود سه گوشی هوشمند جدید در ۸ سپتامبر خبر داده است. در کپشن این کلیپ از هشتگ #findyouredge استفاده شده است که تأیید می‌کند موتورولا سه گوشی هوشمند جدید سری Edge را در تاریخ یادشده معرفی خواهد کرد.

به‌احتمال زیاد Moto X30 Pro و Moto S30 Pro که در‌حال‌حاضر در چین دردسترس هستند، به‌عنوان گوشی‌های هوشمند سری اج برای بازارهای جهانی تغییر نام می‌دهند. مشخصات مهم X30 Pro عبارت‌اند از: پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول، صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری‌ ۴۶۱۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی ۱۲۵ واتی.

از سوی دیگر، Moto S30 Pro با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، نمایشگر کوچک‌تر ۱۴۴ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی ۶۸ واتی عرضه می‌شود انتظار داریم با نزدیک‌ترشدن به ۸ سپتامبر، اطلاعات بیشتری از محصولاتی منتشر شود که برای تاریخ مذکور برنامه‌ریزی شده‌اند.

 
 
..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد