فوجی فیلم دوربین ۲۶ مگاپیکسلی X-S20 را رونمایی کرد

فوجی فیلم دوربین ۲۶ مگاپیکسلی X-S20 را رونمایی کرد
دوربین پایین‌رده‌ی X-S20 فوجی فیلم ۳۰۰ دلار گران‌تر از X-S10 است و از همان حسگر ۲۶ مگاپیکسلی نسل قبل و پردازنده‌ای جدید استفاده می‌کند.

فوجی فیلم دوربین بدون آینه‌ی APS-C جدیدی رونمایی کرده است که عضوی از محصولات خانواده‌ی X است و کسانی را هدف قرار می‌دهد که افزون‌بر عکس‌برداری، محتوای ویدئویی نیز می‌سازند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

دوربین ۱٬۳۰۰ دلاری جدید X-S20 به‌همراه لنز سوپرواید ۸۰۰ دلاری XF 8mm f/3.5R WR و اپلیکیشن کاربردی X App رونمایی شده است. اپلیکیشن فوجی فیلم فردا آغاز به‌ کار می‌کند؛ اما تا حدوداً یک ماه دیگر دوربین و لنز عرضه نخواهد شد.

نمایشگر و منظره یاب دوربین فوجی فیلم X-S20

دوربین X-S20 که ۳۰۰ دلار گران‌تر از مدل نسل قبل است، همچون آن دوربین از حسگر ۲۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. مدل قبلی ویدئو 4K ضبط می‌کرد؛ اما X-S20 قابلیت فیلم‌برداری 6.2K را ارائه می‌دهد و ویدئو Apple ProRes نیز ضبط می‌کند. این دوربین به پردازنده‌ی نسل‌پنجمی دوربین‌های X-H2 و X-T5 مجهز است.

دوربین فوجی فیلم X-S20 از نمای بالا

طراحی دوربین X-S20 مشابه دوربین‌های DSLR است و از سیستم لرزش‌گیر درون‌ بدنه‌ (IBIS) با هفت استاپ استفاده می‌کند. این دوربین از سیستم فوکوس خودکار با توانایی پایش سوژه بهره می‌گیرد و عمر باتری‌اش دو برابر X-S10 است.

جدیدترین دوربین فوجی فیلم کاربرد زیادی برای ولاگرها دارد و از کارت حافظه‌ی UHS-II SD پشتیبانی می‌کند. بر‌اساس گزارش ورج، لنز جدید XF 8mm f/3.5R WR عریض‌ترین لنز پرایم در سیستم X فوجی فیلم محسوب می‌شود و دربرابر شرایط نامناسب آب‌و‌هوایی مقاومت می‌کند.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد