کاربردی‌ ترین برنامه‌های گلکسی واچ سامسونگ

کاربردی‌ ترین برنامه‌های گلکسی واچ سامسونگ
با این برنامه‌های کاربردی، بیش‌ترین بهره را از سیستم‌عامل Wear OS یا Tizen ساعت هوشمند سامسونگ ببرید.

اکوسیستم هوشمند سامسونگ یکی از شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های پوشیدنی است. درحال‌حاضر باعرضه‌ی سری گلکسی واچ ۵ مجهز به سیستم‌عامل Wear OS، ساعت‌های سامسونگ همانند اپل ‌واچ ویژگی‌های بسیاری برای ردیابی سلامتی، شخصی‌سازی و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بسته به اینکه صاحب کدام مدل ساعت هستید، تعداد زیادی برنامه گلگسی واچ سامسونگ برای نصب در فروشگاه گلکسی استور سامسونگ و پلی استور گوگل وجود دارد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

چه به‌دنبال بهبود تناسب اندام، کنترل خانه هوشمند و دیگر موارد باشید، اپلیکیشن‌های زیر بهترین برنامه‌های گلکسی واچ سامسونگ هستند.

بخش اول این مقاله به اپلیکیشن‌های گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۴ مربوط می‌شود که می‌توانید آن‌ها را از پلی استور گوگل دریافت کنید. بخش دوم مقاله به اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل تایزن برای گلکسی واچ ۳، گلکسی واچ اصلی، گلکسی واچ اکتیو ۲ و گلکسی واچ اکتیو اختصاص دارد. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
  • بهترین برنامه‌های گلگسی واچ سامسونگ برای Wear OS
  • C25K
  • Facer
  • Google Assistant
  • Google Home
  • Google Keep
  • Ourdooractive
  • SimpleWear
  • Sofascore
  • Soundcloud
  • Spotify
  • Strava
  • بهترین برنامه‌های گلگسی واچ سامسونگ برای Tizen
  • ماشین حساب
  • Facer
  • Here WeGo
  • MapMyRun
  • SmartThings
  • Spotify
  • Strava
  • Voice Recorder
  • Wrist Flashlight
  • کلام آخر

بهترین برنامه‌های گلگسی واچ سامسونگ برای Wear OS

C25K

  • قیمت: رایگان / پرداخت درون برنامه‌ای

C25K یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیاده‌روی و دو برای مبتدیان محسوب می‌شود و هدفش کمک به افراد تنبل و تبدیل آن‌ها به دونده‌ای عادی است. مانند اپلیکیشن Fitbit، طرح‌بندی C25K در Wear OS ساده است. این برنامه گلگسی واچ سامسونگ میزان مصرف کالری و مسافتی که در هر بار دویدن طی می‌کنید را پیگیری کرده و نمایش می‌دهد و همچنین می‌توانید از طریق منوی اپ تمرین‌های خود را به‌صورت روزانه انتخاب کنید.

 
دریافت C25K از گوگل پلی

Facer

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - فیسر / Facer
  • قیمت: رایگان

تعداد زیادی واچ‌فیس Wear OS در پلی استور موجود است؛ اما اگر می‌خواهید واچ‌فیس را خودتان بسازید، باید چه‌کاری انجام دهید؟ Facer یکی از اپلیکیشن‌های گلگسی واچ در سیستم‌عاملWear OS است که کارش همین است و به کاربران اجازه می‌دهد با سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی، طرح‌های صفحه‌ی ساعت خود را ایجاد کنند و جلوه‌ای زیبا به ساعت هوشمندشان بدهند.

 
دریافت Facer از گوگل پلی

Google Assistant

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - گوگل اسیستنت / Google Assistant
  • قیمت: رایگان

گلکسی واچ ۴ از زمانی که در سال 2021 عرضه شد، تنها دستیار صوتی سامسونگ به نام بیکسبی (Bixby) را در اختیار داشت؛ اما حالا کاربران در ساعت‌های جدیدتر می‌توانند از دستیار Google Assistant استفاده کنند. با استفاده از دستیار هوشمند مذکور می‌توانید کارهای مختلفی مانند پخش موسیقی ، پرسش سوال، جستجوی مسیرها و غیره را انجام دهید.

 
دریافت Google Assistant از گوگل پلی

Google Home

کاربردترین‌ برنامه گلکسی واچ - گوگل هوم / Google Home
  • قیمت: رایگان

گوگل پس از عرضه‌ی پیکسل واچ، اپلیکیشن Home خود را در تمام ساعت‌های هوشمند Wear OS دردسترس قرار داد. مانند نسخه‌ی گوشی هوشمند، Google Home در ساعت به شما اجازه می‌دهد تا کارهای مختلفی مانند کنترل دستگاه‌های موجود در شبکه خانه هوشمند خود و غیره انجام دهید. در‌حال‌حاضر این قابلیت دردسترس عموم قرار دارد؛ اما عملکرد آن چنان که انتظار می‌رود دقیق نیست.

 
دریافت Google Home از گوگل پلی

Google Keep

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - گوگل کیپ / Google Keep
  • قیمت: رایگان

دسترسی به یادداشت‌های خود از مچ دست بسیار مفید است. یکی از قابلیت‌های گوگل کیپ (Google Keep) امکان تبدیل صدا به متن و یادداشت‌برداری صوتی است که استفاده از آن در ساعت‌های هوشمند را بسیار راحت می‌کند. افزون‌براین می‌توانید با استفاده از صفحه‌کلید ساعت، یادداشت‌هایی را مستقیماً از گلکسی واچ اضافه کنید. تبدیل صدا به متن به‌خصوص اگر قادر به تایپ‌کردن با ساعت خود در حین حرکت نیستید، مفید است.

 
دریافت Google Keep از گوگل پلی

Ourdooractive

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - Ourdooractive
  • قیمت: رایگان / حدود ۲٫۸۸ دلار در ماه

Ourdooractive یکی از اپلیکیشن‌های ضروری Wear OS برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن، کوهنوردی و سایر فعالیت‌های خارج از منزل است. Outdooractive به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از GPS گلکسی واچ ۵ یا ۴ خود به‌دنبال مسیرهای نزدیک بگردید. هنگامی که درحال پیاده‌روی هستید، می‌توانید یکی از مسیرهای ذخیره‌شده را فراخوانی کنید. این اپ همچنین ناوبری گام‌به‌گام، ارتفاع فعلی و مختصات GPS را ارائه می‌دهد.

 
دریافت Ourdooractive از گوگل پلی

SimpleWear

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - SimpleWear
  • قیمت: رایگان

ساعت‌های هوشمند اغلب اعلان‌های گوشی را نمایش می‌دهند؛ اما اگر بخواهید تنظیمات گوشی خود را تغییر دهید تکلیف چیست؟ SimpleWear جزو برنامه گلگسی واچ سامسونگ است که احتمالاً نمی‌دانستید به آن نیاز دارید. این اپ مفید به‌طور موثر به‌عنوان انتقال اطلاعات و تنظیمات برای گوشی شما عمل می‌کند و وضعیت عمر باتری گوشی را روی ساعت نشان می‌دهد.

همچنین امکان دسترسی به تنظیمات سریع از جمله نمایه صدا، Wi-Fi، موقعیت مکانی، قفل گوشی و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

 
دریافت SimpleWear از گوگل پلی

Sofascore

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - Sofascore
  • قیمت: رایگان

SofaScores اپلیکیشنی برای عاشقان ورزش است. این اپلیکیشن قابلیت ارائه‌ی مسابقات جام جهانی و تمام رقابت‌ها را با نتایج ‌زنده، اطلاعات کامل از بازی‌ها مانند تعداد گل، برنامه‌ی زمانی بازی و جداول را دارد. به‌طور کلی می‌توان گفت که SofaScores اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 
دریافت Sofascore از گوگل پلی

Soundcloud

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - Soundcloud
  • قیمت: رایگان

ساندکلود (Soundcloud) پلتفرمی عالی و رایگان برای پخش موسیقی است. این اپلیکیشن به‌صورت اختصاصی برای سیستم‌عامل Wear OS ارائه شده که به شما امکان دسترسی به موسیقی مورد علاقه‌تان، ایجاد پلی‌لیست و بخش «For Your Workout» را می‌دهد که می‌توانید موزیک‌ها را با سرعت بالاتر هنگام تمرین‌های ورزشی گوش کنید. بنابرین اپلیکیشن مذکور به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی ساعت هوشمند سامسونگ ارزش اضافه‌کردن به مجموعه اپلیکیشن‌های شما را دارد.

 
دریافت Soundcloud از گوگل پلی

Spotify

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - اسپاتیفای / Spotify
  • قیمت: رایگان / پرداخت درون برنامه‌ای Premium Spotify

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ساعت هوشمند سامسونگ در خصوص پخش موسیقی و پادکست در دنیا است. صرف نظر از محبوبیت آن، این یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای سری گلکسی واچ 5 محسوب می‌شود؛ چراکه به‌عنوان یک کنترل‌کننده برای پخش موسیقی از اپلیکیشن گوشی عمل می‌کند.

به محض شروع پخش موسیقی در Spotify از طریق اپلیکیشن گوشی، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو به‌طور خودکار کنترل‌های پخش را نمایش می‌دهند. علاوه‌بر این، می توانید از اپلیکیشن اسپاتیفای برای دانلود موسیقی در ساعت برای گوش‌دادن آفلاین استفاده کنید. این عمل در صورتی که گوشی خود را در خانه کنار گذاشتید، بسیار عالی خواهد بود. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جفت هدفون بی‌سیم یا هندزفری را به ساعت متصل کنید و لذت ببرید.

برای استفاده از امکانات بیشتر این برنامه گلگسی واچ سامسونگ به اشتراک پریمیوم اسپاتیفای نیاز دارید که ماهانه ۹٫۹۹ دلار است.

 
دریافت Spotify از گوگل پلی

Strava

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - Strava
  • قیمت: رایگان / ۷٫۹۹ دلار در ماه / ۵۹٫۹۹ دلار در سال

Strava یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام است و اگر به چند ورزش علاقه‌مند هستید، لازم است که آن را امتحان کنید. این اپلیکشن برای بسیاری از فعالیت‌ها، از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا به‌کار می‌رود و مجموعه ای از آمارها و داده‌ها در لحظه را ثبت می‌کند. اگر ورزش به‌تنهایی را دوست ندارید، Strava ویژگی‌ جالب توجهی دارد که با استفاده از آن می‌توانید با سایر کاربران این اپلیکیشن به رقابت بپردازید و حتی نتایج و عکس‌های خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید.

 
دریافت Strava از گوگل پلی

بهترین برنامه‌های گلگسی واچ سامسونگ برای Tizen

ماشین حساب

کاربردی‌ترین برنامه گلکسی واچ - ماشین‌حساب / Calculator
  • قیمت: رایگان

استفاده از ماشین حساب روی مچ دست شما بسیار مفید است. اپلیکیشن ماشین حساب سامسونگ اگرچه شاید اپ ضروری‌ای نباشد؛ اما به کاربران اجازه می‌دهد تا عملکردهای ریاضی اولیه را انجام دهند. این اپلیکیشن بسیار سبک است، بنابراین ارزش نصب را دارد.

 
دریافت Calculator از گلکسی استور سامسونگ

Facer

  • قیمت: رایگان

سفارشی‌سازی بخشی از تجربه‌ی کاربری به‌حساب می‌آید؛ بنابراین اپلیکیشنی که به شما اجازه‌ی دسترسی به سبک‌های مختلف را می‌دهد، لازم است. Facer همین کار را می کند. این برنامه گلکسی واچ سامسونگ که هم‌اکنون به‌عنوان اپلیکیشن Wear OS شناخته می‌شود، برای کاربران ساعت‌های گلکسی سامسونگ مجهز به Tizen نیز در دسترس است و قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌دهد.

Facer برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا قسمت‌های مختلف واچ‌فیس خود را تغییر دهند و مجموعه‌ای از طرح‌ها را از سایر کاربران در دنیا بیابند.

Here WeGo

کاربردی‌‌ترین برنامه گلکسی واچ - Here WeGo
  • قیمت: رایگان

Here WeGo محبوب‌ترین اپلیکیشن نقشه و مسیریابی در فروشگاه گلکسی سامسونگ است. این اپلیکیشن نقشه‌ای با ناوبری صوتی با پشتیانی از زبان فارسی، هشدارها و اطلاعات ترافیکی را در اختیار کاربران ساعت سامسونگ قرار می‌دهد. پشتیبانی از نقشه‌های آفلاین نیز Here WeGo را به یک همراه عالی برای گردشگران تبدیل می‌کند.

 
دریافت Here WeGo از گلکسی استور سامسونگ

MapMyRun

  • قیمت: رایگان

Under Armour's MapMyRun یکی دیگر از برنامه‌های اساسی برای دوندگان معمولی است. این برنامه گلکسی واچ سامسونگ به دوندگان کمک می‌کند تا تمامی مسیر‌های پیموده شده را مشاهده و پیگیری کنند و همچنین تمامی مسیر‌های مورد علاقه خود برای دسترسی سریع‌تر علامت‌گذاری کنند.MapMyRun برای محاسبه‌ی مسافت طی‌شده و گام‌شمار نیز از GPS داخلی ساعت گلکسی واچ سامسونگ استفاده می کند. پایش ضربان قلب و نقشه‌ی زنده نیز از قابلیت‌های دیگر اپلیکیشن مذکور هستند.

 
دریافت MapMyRun از گلکسی استور سامسونگ

SmartThings

  • قیمت: رایگان

SmartThings سامسونگ اپلیکیشنی مناسب برای کسانی است که سایر دستگاه‌های خانه هوشمند سامسونگ را در اختیار دارند. برای مثال، صاحبان کولرگازی می‌توانند دما را از روی مچ دست خود تنظیم کنند. کسانی که ماشین‌های لباسشویی سامسونگ دارند می‌توانند وضعیت چرخه شستشو را دریافت کنند. SmartThings همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا تلویزیون‌های هوشمند این برند را کنترل کرده و چراغ‌های هوشمند را فرمان دهند. این اپلیکیشن ساعت گلکسی سامسونگ شما را به یک مرکز فرماندهی موبایل تبدیل می‌کند.

 
دریافت SmartThings از گلکسی استور سامسونگ

Spotify

قیمت: رایگان / حساب Premium Spotify برای برخی از ویژگی‌ها مورد نیاز است

اسپاتیفای به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی، می‌تواند یکی از بارزترین اپ‌ها برای کاربران گلکسی واچ سامسونگ باشد. کاربران پریمیوم می توانند آهنگ ها و پادکست ها را برای خود ساعت دانلود کرده و با هدفون‌های بی‌سیم گوش کنند. این یک ترکیب عالی برای افراد هنگام دوندگی و انجام کارهای خانه است. البته برای دانلود آهنگ‌ها و استفاده از کتابخانه کامل باید هزینه عضویت در اسپاتیفای را پرداخت کنید؛ اما استفاده از این اپلیکیشن ارزشش را دارد.

Strava

  • قیمت: رایگان

Strava اپلیکیشنی فوق‌العاده کاربردی برای ساعت گلکسی سامسونگ شماست. تعدادی از فعالیت‌های بدنی، از دوچرخه‌سواری گرفته تا دویدن، پیاده‌روی یا شنا را ردیابی می‌کند. استراوا همچنین جزئیات دقیق‌تری از این فعالیت‌ها ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می دهد تا دید جدی‌تری نسبت به رژیم‌ها و تناسب اندام خود داشته باشند. اگرچه سامسونگ درحال‌حاضر اپلیکیشن Health مخصوص به خود را دارد؛ اما Strava اپی عالی برای کاربرانی است که برای رسیدن به هدفشان جدی‌تر هستند.

 
دریافت Strava از گلکسی استور سامسونگ

Voice Recorder

  • قیمت: رایگان

یادداشت صوتی به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت ایده‌های هوشمندانه را هنگامی که گوشی یا دفترچه یادداشت در نزدیکی ندارند، ضبط کنند. اپلیکیشن را فعال کنید، ساعت را نزدیک دهان خود نگه دارید و با آن صحبت کنید. در صورت اتمام یا توقف می‌توانید روی دکمه توقف ضربه بزنید. اگر نگران اشغال فضای ذخیره‌سازی خود هستید، این اپلیکیشن در صورت امکان داده‌ها را به گوشی سامسونگ شما ارسال خواهد کرد.

 
دریافت Voice Recorder از گلکسی استور سامسونگ

Wrist Flashlight

  • قیمت: رایگان

چراغ قوه مچی (Wrist Flashlight) به‌سادگی اپلیکیشن‌های دیگر است. همان‌طور که از نامش پیداست، این اپ ساعت گلکسی سامسونگ شما را به یک چراغ‌قوه تبدیل می‌کند. برخلاف دیگر برنامه‌های چراغ‌قوه برای ساعت‌های گلکسی، Wrist Flashlight می‌تواند به‌همراه رنگ سفید، قرمز، نارنجی یا آبی نیز بدرخشد. همچنین می‌توان روشنایی را با استفاده از قاب ساعت یا نمایشگر تنظیم کرد. بااین تفاسیر اپلیکیشن مذکور ارزش نصب را دارد.

 
دریافت Wrist Flashlight از گلکسی استور سامسونگ
مقاله‌ی مرتبط:
  •  
    معرفی بهترین برنامه‌های کاربردی گوشی سامسونگ

کلام آخر

فهرست فوق بهترین اپلیکیشن‌های گلکسی واچ بودند. اگر اپلیکیشن دیگری مد نظر شما است، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید قیمت ساعت هوشمند سامسونگ را در بخش محصولات زومیت با هم مقایسه و بررسی کنید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد