گوگل خریداران پیکسل ۸ پرو را غافلگیر کرد!

گوگل خریداران پیکسل ۸ پرو را غافلگیر کرد!
گفته می‌شود گوگل در ازای پیش خرید گوشی پیکسل ۸ پرو، یک عدد ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ هدیه خواهد داد.

تصویری تبلیغاتی در صفحه‌ی ایکس Kamila Wojciechowska منتشر شده است که بیان می‌کند گوگل به‌ کسانی که گوشی پیکسل ۸ پرو را پیش‌خرید کنند، ساعت هوشمند جدید خود موسوم به پیکسل واچ ۲ را هدیه خواهد داد. این افشاگر همچنین ویدیویی تبلیغاتی منتشر کرده که ویژگی‌های واچ ۲ را نشان می‌دهد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

پیکسل ۸

هدیه‌ی گوگل ممکن است به‌خاطر شایعاتی پیرامون افزایش قیمت گوشی پیکسل ۸ پرو باشد که طبق گفته‌ها از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود؛ در واقع شاید گوگل قصد دارد شوک ناشی از این افزایش قیمت را ملایم‌تر کند. قیمت اسمارت واچ پیکسل ۲ از ۳۴۹/۹۹ دلار برای نسخه‌ی غیرسلولار آغاز می‌شود. بنابراین با فرض دقیق بودن شایعات، قیمت پیکسل ۸ پرو در پیش‌خرید ۶۵۰ دلار خواهد بود. Wojciechowska تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد حداقل برای مشتریان بیزینسی، قیمت گوشی پیکسل ۸ پرو احتمالاً با قیمت پیکسل ۷ پرو، یعنی ۸۹۹ دلار یکسان باشد.

جدول مقایسه مشخصات گوشی های پیکسل

ویدیو تبلیغاتی پیکسل واچ ۲ نشان می‌دهد که این ساعت مانند پیکسل واچ قبلی عمر باتری ۲۴ ساعته دارد. همچنین دارای حسگر تشخیص استرس، دمای پوست و الکترودرمال است که به Fitbit Sense 2 برای بررسی پارامترهای سلامت‌محور و تناسب اندام کاربر کمک می‌کنند.

 
  • گوگل اولین تیزر رسمی پیکسل واچ ۲ را منتشر کرد [تماشا کنید]

طبق گفته‌ها این ساعت همچنین قابلیت تشخیص خودکار ۷ نوع فعالیت ورزشی مختلف را دارد؛ از جمله دویدن و دوچرخه‌سواری در فضای باز که در نسخه قبلی پیکسل واچ وجود نداشت. با نزدیک شدن به رویداد Made by Google در تاریخ ۴ اکتبر، کمتر چیزی برای تخیل در مورد این دستگاه‌ها باقی مانده است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد