این شما و این اولین ویدیو رسمی پیکسل فولد، گوشی تاشدنی گوگل

این شما و این اولین ویدیو رسمی پیکسل فولد، گوشی تاشدنی گوگل
گوگل در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس I/O 2023 اولین تیزر ویدیویی رسمی از پیکسل فولد را منتشر کرد تا مهر تأیید بر شایعات بزند.

شایعات سرانجام رنگ حقیقت به خود گرفتند: گوگل هفته‌ی آینده در جریان برگزاری کنفرانس Google I/O 2023 اولین گوشی تاشدنی خود را به نام پیکسل فولد رونمایی می‌کند.

گوگل فعلا هیچ مشخصاتی از Google Pixel Fold منتشر نکرده است، با این‌حال تیزر ویدیویی رسمی، طراحی ظاهری دستگاه را به‌نمایش می‌گذارد. پیکسل فولد فرم‌فکتور مشابه گلکسی زد فولد سامسونگ دارد.

نوار دوربین در پنل پشتی مشابه سایر گوشی‌های سری پیکسل است، اما چندان به‌چشم نمی‌آید. رندرهای منتسب‌به پیکسل فولد، پیش‌تر این موضوع را به‌نمایش گذاشته بودند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

بر اساس گزارش ورج، احتمالا گوشی پیکسل فولد گوگل با نمایشگر خارجی ۵٫۸ اینچ و نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچ تولید می‌شود. این دستگاه پردازنده‌ی Tensor G2 خواهد داشت و به بادوام‌ترین لولا در بین دستگاه‌های تاشدنی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود قیمت پیکسل فولد مرز ۱٬۷۰۰ دلار را رد می‌کند.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد