ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو با طراحی کلاسیک و پشتیبانی از eSIM معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو با طراحی کلاسیک و پشتیبانی از eSIM معرفی شد
آنر واچ ۴ پرو به نمایشگر OLED LTPO دایره‌ای مجهز شده و قابلیت‌های سلامتی مختلفی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

آنر به‌همراه گوشی تاشدنی Magic Vs 2 از ساعت هوشمند واچ ۴ پرو خود نیز رونمایی کرد. این محصول از طراحی شیک و شبیه ساعت‌های سنتی بهره می‌برد و به قابلیت‌های مفیدی مثل ابزارهای نظارت بر سلامت مجهز شده است.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

آنر واچ ۴ پرو از نمایشگر دایره‌ای ۱٫۵ اینچ OLED با تاچ چرخان و موتور لرزش خطی بهره می‌برد که یک دکمه‌ی فیزیکی نیز در سمت راست آن تعبیه شده است. این محصول در ابعاد ۴۶ میلی‌متری و با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ عرضه می‌شود. ساعت جدید آنر تا عمق ۵ متری داخل آب دوام می‌آورد و وضوح صفحه نمایش آن ۴۶۴ در ۴۶۴ پیکسل است که از فناوری LTPO نیز پشتیبانی می‌کند و این یعنی قابلیت نمایشگر همیشه روشن را دراختیارتان قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو

از دیگر ویژگی‌های آنر واچ ۴ پرو می‌توان به حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر تشخیص اکسیژن خون، ردیاب خواب و استرس اشاره کرد. این برنامه همچنین الگوریتمی برای نظارت بر چربی‌سوزی دارد و از GPS داخلی و حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

 

آنر واچ ۴ پرو با پشتیبانی از eSIM امکان برقراری تماس‌های صوتی را بدون نیاز به گوشی هوشمند فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند امکان پرداخت با NFC و پخش موسیقی را نیز درسترس کاربران قرار می‌دهد و با هربار شارژ تا ۱۴ روز استفاده‌ی معمولی دوام می‌آورد. درصورت استفاده از اتصال eSIM، شارژدهی دستگاه به ۱۰ روز کاهش خواهد یافت.

ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو
ساعت هوشمند آنر واچ ۴ پرو

قیمت ساعت هوشمند آنر در رنگ مشکی و قهوه‌ای ۲۱۹ دلار است درحالی‌که مدل سبزرنگ آن با برچسب ۲۴۶ دلاری عرضه می‌شود. این محصول از ۱۶ اکتبر قابل سفارش خواهد بود.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید و در انتخاب بهترین مدل مطابق نیاز خود مردد هستید، سری به مقاله بهترین ساعت هوشمند زومیت بزنید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد