چطور از تپسی سرویس مدرسه بگیریم؟

چطور از تپسی سرویس مدرسه بگیریم؟
برای سال تحصیلی جدید می‌توانید از تپسی سرویس مدرسه بگیرید. چطور؟ در این مطلب صفر تا صد استفاده از سرویس مدرسه تپسی را برایتان توضیح داده‌ایم.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانش‌آموزان و والدین آن‌ها رفت و آمد دانش‌آموزان در مسیر خانه به مدرسه است. استفاده از وسایل حمل‌ونقلی که راحت، سریع و امن باشد یکی از جدی‌ترین نیازهای دانش‌آموزان است.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

یکی از خدمات مهمی که مدارس می‌توانند به دانش‌آموزان ارائه دهند در اختیار گذاشتن سرویس رفت و آمد از خانه به مدرسه و از مدرسه به خانه است. در کنار مدارس، حالا تپسی هم برای سال تحصیلی جدید سرویس مدرسه ارائه می‌کند. در این مطلب این سرویس آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم و نحوه استفاده از سرویس مدرسه تپسی را برایتان توضیح می‌دهیم.

فهرست مطالب
  • سرویس مدرسه تپسی چیست؟
  • هزینه سرویس مدرسه تپسی
  • مراحل ثبت نام سرویس مدرسه تپسی

سرویس مدرسه تپسی چیست؟

سرویس مدرسه تپسی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان شهر تهران فعال و در دسترس است. کاربرانی که مایل به استفاده از این سرویس از ابتدای ماه مهر هستند از همین حالا می‌توانند برای استفاده از سرویس تپسی ثبت نام کنند. البته این سرویس نهایتاً برای یک نیم‌سال (مهر تا دی ماه) قابل دریافت است و برای نیم‌سال بعد باید یک سرویس دیگر تهیه کنید.

در دسترس بودن و راحتی استفاده از تاکسی‌های اینترنتی به والدین کمک می‌کند تا سریع و آسان بتوانند برای فرزندشان سرویس مدرسه فراهم کنند. با توجه به امکاناتی مانند ردیابی آنلاین و امنیت سفر که در تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد، استفاده از سرویس مدرسه در این پلتفرم‌ها می‌تواند تجربه امن و آسوده‌تری برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها باشد.

تپسی برای سرویس مدرسه خود، رانندگان تأییدشده را در نظر گرفته تا به خانواده‌ها خدمت‌رسانی کنند. با توجه به این‌که راننده سرویس فرزند شما ثابت خواهد بود و از سوی تپسی هم تأییدشده است، می‌توانید از امنیت سفر فرزندتان مطمئن باشید.

مطلب مرتبط
  • تپسی از ورود به حوزه «سرویس مدارس» خبر داد

علاوه‌براین، مثل هر سفر دیگری که با تاکسی‌های اینترنتی دارید در سرویس مدرسه تپسی هم امکان پایش و ردیابی سفر برای والدین فراهم شده تا خیالشان از وضعیت لحظه‌ای سرویس، مسیر و به‌موقع رسیدن به مقصد راحت باشد.

تپسی اعلام کرده است که قیمت سرویس مدرسه تپسی نسبت به سرویس سنتی مدارس ۳۰ درصد ارزان‌تر است. علاوه‌براین، در صورتی که در طول سال تحصیلی تعطیلات غیر تقویمی و ناگهانی، مثل تعطیلی به دلیل آلودگی هوا، اتفاق بیفتد هزینه سرویسی که از قبل ثبت نام و رزرو کرده‌اید به شما بازگردانده می‌شود.

با توجه به این مزایا اگر مایل به استفاده از سرویس مدرسه تپسی برای سال تحصیلی پیش رو هستید، باید مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید و مبلغ پیش‌پرداخت را بپردازید تا راننده برایتان انتخاب و مشخص شود. بعد از طی این مراحل از اول مهر می‌توانید از سرویس مدرسه تپسی استفاده کنید.

هزینه سرویس مدرسه تپسی

شما در طی مراحل ثبت نام در سرویس مدرسه تپسی نوع سرویس (رفت‌وبرگشت، فقط رفت یا فقط برگشت) را انتخاب می‌کنید، مسیر و ساعت تردد را هم وارد می‌کنید و به این ترتیب، هزینه این سرویس برای یک نیم‌سال تحصیلی محاسبه می‌شود.

در صورتی که این هزینه مورد تأیید شما باشد و مایل به استفاده از سرویس مدرسه تپسی باشید لازم است مبلغ ۹۰۰ هزار تومان را در قالب پیش‌پرداخت به‌صورت آنلاین پرداخت کنید. پس از آن، باید منتظر اعلام هزینه قطعی و نهایی بمانید و در صورت لزوم مابقی وجه را هم بپردازید تا رزرو و ثبت نام شما نهایی شود.

در جریان باشید که تا پایان روز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ثبت نام در سرویس مدرسه تپسی تخفیف دارد. بنابراین اگر در این تاریخ ثبت نام کنید هزینه شما کمتر خواهد شد.

مقاله مرتبط
  • تپسی چطور کرایه را محاسبه می‌کند؟

تپسی ادعا می‌کند که سرویس مدرسه‌ این مجموعه نسبت به سرویس سنتی مدارس ارزان‌تر است. تپسی توضیح داده که چون این سرویس کاملاً هوشمند است و بر اساس مسیریابی دقیق و موقعیت مکانی دانش‌آموزان و مدرسه مبلغ اختصاص داده می‌شود، در میزان سوخت و زمان صرفه‌جویی شده و همین موضوع باعث کاهش قیمت سرویس مدرسه تپسی می‌شود.

برای این که بتوانید از سرویس مدرسه تپسی استفاده کنید لازم است در مرحله اول اقدام به ثبت نام کنید. ما در ادامه این مطلب مراحل ثبت نام را برایتان توضیح می‌دهیم.

مراحل ثبت نام سرویس مدرسه تپسی

ثبت نام برای سرویس مدرسه تپسی به‌سادگی امکان‌پذیر است. ابتدا لازم است وارد اپلیکیشن تپسی شوید و در میان خدمات مختلفی که می‌بینید، «سرویس مدرسه» را انتخاب کنید. در ادامه روی گزینه نارنجی‌رنگ «ثبت نام» بزنید و در مرحله بعد، شماره موبایلتان را وارد کنید و «دریافت کد» را لمس کنید. با این کار، یک کد در قالب پیامک برای شما ارسال می‌‌شود که لازم است آن را در کادر مربوطه در اپلیکیشن وارد کنید.

تپسی
مرحله اول
تپسی
مرحله دوم
تپسی
مرحله سوم

با پشت سر گذاشتن مراحل قبل، وارد مراحل وارد کردن اطلاعات می‌شوید. ابتدا لازم است مشخصات دانش‌آموز مانند نام، نام خانوادگی، پایه تحصیلی و جنسیت را وارد کنید. در ادامه باید انتخاب کنید که می‌خواهید مسیر سرویس فقط رفت (صبح) یا فقط برگشت (بعد از ظهر) یا به‌صورت رفت و برگشت باشد.

در مرحله بعد لازم است آدرس خانه را انتخاب و آن را روی نقشه مشخص کنید و روی گزینه «ثبت موقعیت» بزنید. پس از آن، باید اطلاعات مربوط به مدرسه فرزندتان را وارد و ثبت کنید.

تپسی
مرحله چهارم
تپسی
مرحله ششم
تپسی
مرحله هفتم
تپسی
مرحله هشتم

بعد از طی این مراحل، در مرحله بعد تمام اطلاعاتی که وارد کرده‌اید به شما نمایش داده می‌شود تا در صورت صحیح بودن آن‌ها، گزینه «مرحله بعد» را انتخاب کنید. به این ترتیب، تمام مراحل لازم برای ثبت نام انجام شده و حالا هزینه سرویس به شما نمایش داده می‌شود. باید در مرحله بعد این هزینه را پرداخت کنید تا رزرو سرویس برای شما انجام شود.

پس روی گزینه «تأیید و پرداخت» بزنید تا به درگاه پرداخت آنلاین هدایت شوید و هزینه را بپردازید.

تپسی
مرحله نهم
تپسی
مرحله دهم

تمام فرایند ثبت نام سرویس مدرسه تپسی آنلاین و از طریق اپلیکیشن تپسی انجام خواهد شد و شما برای رزرو این سرویس نیاز به هیچ اقدام یا مراجعه حضوری ندارید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد