بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام

بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام
در این مطلب از زومیت، فهرستی از بهترین برنامه‌های جانبی اینستاگرام را مرور می‌کنیم.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، دیگر فقط یک شبکه‌ی اجتماعی برای پیمایش در صفحه‌های مختلف و مشاهده‌ی تصاویر و ویدئوهای افراد نیست. این پلتفرم، فرصت‌های زیادی را برای برندها ایجاد کرده است تا بتوانند محصولاتشان را به نمایش گذاشته و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهند. ازسوی‌دیگر، اگر از کاربران همیشگی اینستاگرام باشید، می‌دانید که چه رقابت تنگاتنگی میان اینفلوئنسرها برای جلب توجه و کسب درآمد جریان دارد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

برای متمایزبودن در این فضای شلوغ، باید کیفیت محتواهای خود را افزایش دهید. بااینکه اینستاگرام از ابزارهای داخلی زیادی بهره می‌برد، این ابزارها به‌اندازه‌ی کافی کامل نیستند و برای بهره‌وری بیشتر به نرم‌افزارهای جانبی نیاز پیدا خواهید کرد. جذب مخاطب در اینستاگرام کار ساده‌ای نیست؛ اما ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند راه را برایتان هموارتر کنند.

کاربردی ترین نرم افزار های اینستاگرام

با برنامه‌هایی که درادامه معرفی می‌کنیم، یک قدم به اهداف و نتایج دلخوهتان نزدیک‌تر خواهید شد.

VSCO

برنامه‌ی Visco

VSCO یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای اینستاگرام است که عکس‌های زیبایی را درحال حرکت ایجاد می‌کند. این نرم‌افزار، با برخورداری از مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش و فیلترهای پیش‌فرض، می‌تواند تصاویر ثبت‌شده را به سطح جدیدی برساند.

نسخه رایگان VSCO با بیش از ۱۰ پیش‌تنظیم اصلی و ابزارهای ویرایش استاندارد برای تعدیل کنتراست، دانه و اشباع ارائه می‌شود. اگر به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند HSL، حاشیه‌ها، ویرایش ویدیو و ابزارهای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید عضویت VSCO را انتخاب کنید که هزینه آن ۲۹/۹۹ دلار در سال است.

 
دانلود
 
دانلود

Snapseed؛ برنامه کاربردی اینستاگرام برای ویرایش تصاویر

برنامه‌ی Snapspeed

Snapseed یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش تصویر اینستاگرام است که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل یا اپل دانلود کنید. این برنامه، عکس‌های شما را بدون تغییر رنگ و وضوح ذخیره می‌کند و از ویژگی‌هایی مانند کنتراست، برش و چرخش بهره می‌برد. می‌توانید تصاویر را حاشیه‌نویسی کنید و برای روتوش عکس‌های قدیمی، از ویژگی‌های Brush، Lens و White Balance آن بهره ببرید.

قابلیت Face Enhance نیز این امکان را می‌دهد که عیب‌های صورت را کاهش دهید. علاوه‌براین، می‌توانید افکت‌های موردعلاقه خود را ذخیره کرده و آن‌ها را روی تصاویر جدید اعمال کنید.

 
دانلود
 
دانلود

Hootsuite؛ بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام

برنامه‌ی Hootsuite

Hootsuite با محوریت مدیریت رسانه‌های اجتماعی می‌تواند پست‌های شما را مدیریت و منتشر کند؛ بنابراین، اگر پست‌های بسیاری را برای اشتراک‌گذاری آماده کرده‌اید و زمان کافی برای انجام این کار را ندارید، این برنامه به کارتان خواهد آمد.

درحالی‌که Hootsuite با ساده‌سازی بازاریابی برای پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر نامی برای خود دست و پا کرده است، ابزار اینستاگرام آن، مدیریت رسانه‌های اجتماعی را یک قدم جلوتر می‌برد. Hootsuite به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های اینستاگرام خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید یا اگر یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام دارید، پست‌ها را به‌طور خودکار برای شما ارسال می‌کند.

 
دانلود
 
دانلود

FilmoraGo؛ برنامه جانبی اینستاگرام برای ویرایش ویدئو

برنامه‌ی Filmaro

FilmoraGo یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای ویرایش ویدئوهای مختلف است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و عکس‌ها را ادغام کنید و تم‌ها و فیلترهای مختلف را به آن‌ها اضافه کنید. می‌توانید ویدوها را به تأخیر بیندازید یا سرعت دهید و ویدیوهایی ایجاد کنید که برعکس اجرا شوند. این امکان را به شما می‌دهد که نسبت صفحه نمایش را به ۱:۱ (مناسب برای اینستاگرام) یا ۱۶:۹ تنظیم کنید. بدون هزینه‌کرد‌ن، می‌توانید چندین انتقال، همپوشانی، موسیقی و عناصر را دانلود کنید.

ویرایشگر ویدیوی FilmoraGo برنامه‌ای با رابط‌ کاربری و استفاده‌ی آسان برای اینستاگرام، یوتیوب و تیک‌تاک است که بیش از ۱۰۰۰ موسیقی، ۵۰۰۰ برچسب و فیلتر، متن، صدا، شکلک، پس‌زمینه و ... را ارائه می‌دهد.

 
دانلود
 
دانلود

Repost for Instagram؛ از بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام

اپلیکیشن Repost for Instagram

اگر می‌خواهید محتوای ارسال‌شده توسط فالوورهای خود را مجدداً پست کنید و به آن‌ها اعتبار بدهید، Repost for Instagram مناسب شما است. پست‌های ایجادشده فاقد واترمارک هستند و می‌توانید آن‌ها را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و برای پست‌کردن در زمان‌های خاص برنامه‌ریزی کنید.

برای اشتراک‌گذاری تصویری از حساب اینستاگرام شخصی دیگر، کافی است URL اشتراک‌گذاری را در پست فعلی کپی کنید و ابزار اینستاگرام Repost را در تلفن خود باز کنید. این برنامه ظاهر و محتوای پست‌ها را دست‌نخورده نگه می‌دارد و از این طریق به تثبیت اعتبار شما در بین فالوورها کمک می‌کند.

 
دانلود
 
دانلود

Life Lapse

برنامه‌ی Life Laps

اگر می‌خواهید ویدیوهایی از نوع بومرنگ با زمان طولانی‌تر ایجاد کنید، Life Lapse برنامه‌ای است که امتحان کردن آن خالی از لطف نخواهد بود. می‌توانید ویدئوها را ضبط و پس از اعمال افکت‌های مدنظرتان، آن‌ها پست کرده یا در صف انتظار قرار دهید. نکته‌ی قابل‌توجه درمورد این برنامه، رایگان‌بودن آن است.

Life Lapse به شما امکان می‌دهد، ویدیوهای متشکل از مجموعه‌ای از تصاویر ایجاد کنید که از ابتدا به انتها مرتب شده‌اند تا ظاهر و حس یک ویدیو را به شما بدهند. همچنین از ویژگی اضافه‌کردن جلوه‌ها به تصاویر و تنظیم سرعت ویدئو نیز بهره‌ می‌برد. کار با Life Lapse به‌شدت ساده است و مجبور نخواهید بود ساعت‌های متوالی را برای تنظیم دستی تصاویر صرف کرده یا روی نرم‌افزارهای گران‌قیمت ویرایش ویدیو سرمایه‌گذاری کنید.

 
دانلود
 
دانلود

AutoHash؛ برنامه‌ کاربردی اینستاگرام برای یافتن هشتگ

برنامه‌ی Auto Hashtag

اگر به‌تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده‌اید و نمی‌دانید برای هر پست از چه هشتگ‌هایی استفاده کنید، AutoHash ساده‌ترین راه برای یافتن هشتگ‌های مرتبط اینستاگرام برای تصاویر را ارائه می‌دهد. این برنامه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای تشخیص اشیاء در تصاویر، بهترین هشتگ‌های مربوط به آن‌ها در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه‌براین، هشتگ‌ها را شمارش می‌کند تا از محدودیت ۳۰ هشتگ عبور نکنید و درنهایت این امکان را می‌دهد که هشتگ‌های موردعلاقه‌تان را در برنامه ذخیره کنید.

 

پس از آماده شدن پست، AutoHash هشتگ‌های انتخابی شما را در کلیپ‌بورد ذخیره می‌کند؛ بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را در بخش توضیحات قرار دهید.

 
دانلود
 
دانلود

Pallyy

برنامه‌ی Pally

Pallyy یکی از بهترین ابزارهای برنامه‌ریزی اینستاگرام محسوب می‌شود. این برنامه به‌گونه‌ای تنظیم شده که هر سلول آن مربوط به تاریخ خاصی در ماه است. به‌راحتی محتوا را از گالری خود به هر سلولی بکشید و پست‌های خود را برای آن تاریخ زمان‌بندی کنید. Pallyy این امکان را می‌دهد که برای پست یک عنوان تنظیم کرده و حتی اولین نظر را برنا‌مه‌ریزی کنید. اگر بخواهید کپشن خود را تمیز نگه دارید و به جای آن هشتگ خود را در بخش نظرات اضافه کنید، این ویژگی مفید خواهد بود.

پس از برنامه‌ریزی پست، پیش‌نمایشی در سلول تقویم نمایش داده می‌شود و خواهید دید که پست شما درنهایت چگونه به‌نظر خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌های Pallyy می‌توان به آپلود مجموعه‌ای از تصاویر و ویرایش آن‌ها به‌صورت جمعی، نمایش بهترین زمان‌ها برای پست‌کردن، تجزیه و تحلیل عمیق اینستاگرام و موارد دیگر اشاره کرد.

 
دانلود
 
دانلود

Keyhole

سایت Keyhole

Keyhole یکی از بهترین ابزارها برای کمک به یافتن، بررسی و مدیریت اینفلوئنسرها و همچنین سنجش موفقیت کمپین‌های اینفلوئنسر فردی به حساب می‌آید. قیمت این ابزار کمی بالا است؛ اما برای کسب و کارهای بزرگ ارزشش را دارد.

با استفاده از Keyhole، می‌توانید اینفلوئنسرهای اینستاگرام با بهترین معیارهای تعامل را براساس هشتگ‌های مرتبط پیدا و با یگدیگر مقایسه کنید. Keyhole به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های آن‌ها را پیگیری کنید و معیارهای ساده‌ای را برای ارزیابی آنها ارائه می‌دهد.

 
ورود به وب‌سایت Keyhole

Followers & Unfollowers؛ آنفالویاب اینستاگرام

برنامه‌ی Followers & Unfollowers

اگر دنبال‌کنندگان زیادی داشته باشید، بررسی اینکه چه افرادی در طول روز شما را آنفالو می‌کنند، تقریبا غیرممکن خواهد بود. برای بررسی راحت‌تر این مسئله، می‌توانید از ابزارهایی مثل Followers & Unfollowers استفاده کنید. با نصب این برنامه به‌راحتی متوجه می‌شوید چه اشخاصی به‌تازگی از فهرست دنبال‌کنندگان شما خارج شده‌اند.

ازسوی‌دیگر، این امکان را می‌دهد که ۵۰ صفحه را به‌طور یکجا آنفالو کنید و افراد خاصی را در فهرست ستاره‌دار قرار دهید تا فالو نشوند. همچنین خواهید دید که چه افرادی فالوورهای متقابل هستند و چه کسانی را دنبال نمی‌کنید.

 
دانلود
 
دانلود

InShot

برنامه‌ی Inshot

InShot به‌دلیل ویژگی‌های قابل‌توجه و رابط کاربر پسند، نسبت به سایر ویرایشگرهای ویدیوی رایگان برتری دارد. این برنامه به شما امکان می‌دهد ویدیوها را برش دهید و آن‌ها را به هم متصل کنید. مجموعه ای غنی از استیکرهای متحرک را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به ویدئوها اضافه کنید.

ویژگی کاربردی دیگر اینشات این است که می‌توان بریده‌های متنی را برای همراهی با محتوای ویدئو، زیرنویس و همگام‌سازی کرد. همچنین باتوجه به اینکه بسیاری از تصاویر را به‌دلیل اندازه‌ی نامناسب نمی‌توانید در اینستاگرام آپلود کنید، این برنامه قابلیت تغییر اندازه‌ی عکس‌ها برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. از همه مهم‌تر، تمام این قابلیت‌ها به‌صورت کاملا رایگان ارائه می‌شوند.

 
دانلود
 
دانلود

Clean it Up

برنامه‌ی Clean it up

اگر به‌دنبال ابزاری آسان برای لغو فالو، مسدود‌کردن کاربران غیرفعال، حذف و Unlike پست‌های اینستاگرام خود هستید، Clean it Up برنامه‌ی مناسبی است که به شما امکان می‌دهد انبوهی از کاربران را آنفالو کنید، مجموعه‌ای از پست‌ها و تصاویر را به‌طور همزمان آنلایک کنید یا اگر وقت کافی برای حذف تکی پست‌ها را ندارید، آن‌ها را به‌صورت جمعی پاک کنید. افزون‌براین، برای ارسال مجدد پیام‌های مستقیم و جستجوی افراد یا برچسب‌ها برای ارسال مجدد کاربردی خواهد بود.

 
دانلود

SproutSocial؛ تجزیه و تحلیل اینستاگرام

برنامه‌ی SproutSocial

درحالی‌که اینستاگرام ابزارهای تجزیه‌وتحلیل رایگان بسیاری دارد، مادامی‌که یک حساب تجاری نداشته باشید، امکان استفاده از آن‌ها را نخواهید داشت. SproutSocial چنین محدودیتی ندارد و می‌تواند پست‌های شما را در دوره‌های بهینه برنامه‌ریزی کند و عملکرد هر پست، هشتگ‌ها و نظرات را زیر نظر داشته باشد.

اگر حساب‌های کاربری مختلفی دارید، SproutSocial صندوق ورودی یکپارچه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که از این طریق می‌توانید به نظرات پاسخ دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه پست‌ها را منتشر کنید وآن‌ها را برای آینده زمان‌بندی کنید.

 
دانلود
 
دانلود

Unfold

برنامه‌ی Unfold

Unfold یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی اینستاگرام است که مجموعه‌ای از الگوها و طرح‌بندی‌های پیش‌فرض را ارائه می‌دهد. با ویرایشگر عکس، ویرایشگر ویدئو و ابزارهای تقویت‌کننده‌ی تصاویر، هر عکس یا ویدیویی را به قالب‌ها اضافه کنید و استوری و پست‌های چشمگیر ایجاد کنید. علاوه‌براین، به شما امکان می‌دهد فونت‌های جدید را روی تصاویر اعمال کنید و پیوندهای مختلف را در بیو اینستاگرام قرار دهید و از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

 
دانلود
 
دانلود

Covet.pics

سایت Cover.pics

Covet.pics به شما امکان می‌دهد از عکس‌های اینستاگرام خود گالری‌هایی را در وب‌سایت خود ایجاد کنید؛ اما علاوه‌بر نمایش تصاویری که به‌طور مستقیم در اینستاگرام پست کرده‌اید، این برنامه‌ی کاربردی اینستاگرام به شما کمک می‌کند از مشتریان خود دعوت کنید تا تصاویر خود را از محصولات شما در گالری شما آپلود کنند.

ازطرف‌دیگر، می‌توانید محصولات را برچسب‌گذاری کنید، قیمت‌ها را به نمایش بگذارید و دکمه‌ی خرید مستقیم را در پنجره‌ی بازشو قرار دهید. به‌علاوه، Covet.pics تجزیه و تحلیل‌های دقیقی را ارائه خواهد داد که عملکرد مجموعه تصاویر شما را با معیارهایی مانند بازدیدها، تعامل‌ها و سفارش‌ها نشان می‌دهد.

 
ورود به وب‌سایت Covet.pics

A Color Story

اپلیکیشن A Color Story

اگر می‌خواهید به تصاویری که منتشر می‌کنید، رنگ‌ها و سبک‌های تازه‌ای ببخشید، A Color Story را امتحان کنید. این برنامه مجموعه‌ای از فیلترهای ثابت و متحرک را شامل می‌شود و به شما امکان می‌دهد کیفیت عکس‌ها و ویدئوهای خود را با سبک‌های ویرایش متداول و رنگ‌های زیبا افزایش دهید. با برنامه‌ی یک داستان رنگی، می‌توانید تجربه‌ای متعادل و در عین حال فراگیر به فضای خود ببخشید.

 
دانلود
 
دانلود

InstaFollow؛ برنامه کاربردی اینستاگرام برای شناسایی استالکرها

برنامه‌ی InstaFollow

InstaFollow یکی دیگر از ابزار جانبی اینستاگرام محسوب می‌شود که می‌توانید از آن برای تشخیص افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند بهره ببرید. آنچه این برنامه را از دیگر نرم‌افزارهای جانبی آنفالویاب متمایز می‌کند، تماشای استوری دیگران به‌صورت ناشناس است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید استوری‌های دوستانتان را مشاهده کنید، بدون اینکه آن‌ها متوجه شوند، InstaFollow گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

قابلیت مفید دیگری که InstaFollow ارائه می‌دهد، شناسایی استالکرهای اینستاگرام است؛ بدین‌ترتیب، به‌راحتی متوجه خواهید شد چه اشخاصی بدون اینکه در فهرست دنبال‌کنندگانتان باشند، به پیج شما سرک می‌کشند.

 
دانلود
 
دانلود

Later

برنامه‌ی Later

Later یکی دیگر از پلتفرم‌های زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های متنوع از جمله توانایی کشف هشتگ‌ها و اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط کاربر را در خود جای داده است.

Later به شما امکان می‌دهد پست‌های اینستاگرام را با یک تقویم محتوای مفید سازماندهی و برنامه‌ریزی کنید. این برنامه پیش‌نمایشی از فید اینستاگرام را قبل از انتشار نمایش می‌دهد و از این طریق تجسم دقیق استراتژی شما را آسان می‌کند. قیمت این نرم‌افزار تا حداقل ۳۰ پست اینستاگرام در ماه رایگان است و برای استفاده‌ی بیشتر باید طرح پلاس آن را خریداری کنید.

 
دانلود
 
دانلود

Woobox

سایت Woobox

Woobox یکی از پلتفرم‌های عالی برای جذب مخاطب در اینستاگرام به شمار می‌آید که به شما کمک می‌کند محتوای متنوعی را در پلتفرم‌هایی از جمله اینستاگرام اجرا کنید. این برنامه آنچه را که برای اجرای کمپین‌های تبیغاتی دارید فراهم می‌کند؛ به‌عنوان مثال، می‌توانید با ارائه‌ی نظرسنجی‌ها و آزمون‌ها برای تعامل بیشتر با مخاطبان، مسابقه‌های جذابی را برای جذب دنبال‌کنندگان ارائه دهید.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه این است که می‌توانند رقابت‌ها و بازخورهای شما را براساس سنین مختلف طبقه‌بندی کند. شاید تنها ضعف این نرم‌افزار، محدودیت‌های نسخه‌ی رایگان آن باشد؛ زیرا برای بهره‌بردن از ویژگی‌هایی که اشاره کردیم، به خرید اشتراک نیاز خواهید داشت.

 
ورود به وب‌سایت Woobox

Hashtags

برنامه‌ی Hashtag

بسیاری از برنامه‌های مدیریت اینستاگرام، فرآیند یافتن هشتگ‌های مرتبط را انجام می‌دهند؛ اما Hashtags اپلیکیشن دیگری است که به‌طور ویژه امکان پیداکردن هشتگ‌های مرتبط و هدفمند را فراهم می‌کند. از طریق این برنامه می‌توانید برای دریافت لایک‌های بیشتر بهترین هشتگ‌ها را به کپشن‌های خود در اینستاگرام اضافه کنید.

Hashtags مجموعه‌ی گسترده‌ای از هشتگ‌های دسته‌بندی‌شده را شامل می‌شود که می‌توانید برای استفاده‌های بعدی آن‌ها را ذخیره کنید.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد