اپل به مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو پاسخ داد

اپل به مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو پاسخ داد

اپل به مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو پاسخ داد

پس از اینکه آیفون ۱۴ پرو جدید به‌دست مشتریان رسید، بلافاصله گزارش‌هایی درباره‌ی وجود مشکل نگران‌کننده در دوربین این گوشی منتشر شد و حالا اپل به این موضوع واکنش نشان داده است.

با گذشت چند روز از عرضه‌ی رسمی آیفون ۱۴ پرو، برخی دارندگان این گوشی اعلام کرد‌ند دوربین این دستگاه هنگام استفاده از برنامه‌هایی مثل اینستاگرام و تیک‌تاک و اسنپ‌چت، به‌طور عجیب‌وغریبی می‌لرزد و صدای عجیبی تولید می‌کند.

مشکل لرزش دوربین آيفون ۱۴ پرو در رسانه‌های اجتماعی مختلف توجهات بسیار زیادی را به‌خود جلب کرده است که باعث شد اپل نیز از آن مطلع شود و به آن واکنش نشان دهد.

غول فناوری مستقر در کوپرتینو در بیانه‌ای اعلام کرد:

ما از این مشکل اطلاع داریم و هفته‌ی آینده راهکاری برای برطرف‌کردن آن ارائه خواهیم داد.

پاسخ اپل برای همه‌ی افرادی که آیفون ۱۴ پرو گران‌قیمتشان با مشکل لرزش دوربین مواجه شده است، امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد؛ زیرا ظاهراً مشکل مذکور ایرادی نرم‌افزاری است و ارتباطی به سخت‌افزار دستگاه ندارد.

 

توصیه به دارندگان آیفون ۱۴ پرو این است که تا زمان ارائه‌ی راهکار رفع مشکل دوربین این دستگاه، از بازکردن دوربین در اپلیکیشن‌های شخص‌ ثالث اجتناب کنند؛ زیرا این خطر وجود دارد که لرزش‌های دوربین باعث بروز آسیب دائمی شود. ظاهراً هنگام استفاده از اپلیکیشن دوربین رسمی آیفون، چنین مشکلی وجود ندارد؛ بنابراین، می‌توانید با خیال راحت از برنامه‌ی دوربین این گوشی برای گرفتن عکس‌ها و ضبط ویدئو بهره ببرید.

بروز مشکل پس از معرفی گوشی‌های هوشمند، امری غیرعادی نیست و قبلاً بارها شاهد چنین اتفاق‌هایی بوده‌ایم که اکثر آن‌ها با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری رفع شده‌اند.

به‌نوشته‌ی DigitalTrends، این اولین‌باری نیست که اپل پس از معرفی گوشی هوشمند جدید، با چنین مشکلاتی مواجه می‌شود. به‌عنوان مثال، پس از عرضه‌ی آیفون ۴ در سال ۲۰۱۰ این گوشی با مشکل ازدست‌دادن سیگنال مواجه شد؛ به‌طوری‌که اگر کاربر این دستگاه را در حالت خاصی در دست می‌گرفت، روی آنتن‌دهی آن تأثیر می‌گذاشت. این شرکت به دارندگان آیفون ۴ مبلغ ۱۵ دلار به‌همراه یک قاب محافظ رایگان پیشنهاد داد که استفاده از آن مشکل را برطرف می‌کرد.

خریداران مک‌بوک نیز بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ گزارش‌هایی درباره‌ی عملکرد نامناسب صفحه‌کلید پروانه‌ای این لپ‌تاپ مطرح کردند که این موضوع باعث شد اپل طی توافق با دادگاه، به مشتریان آسیب‌دیده غرامت پرداخت کند.

 
 
..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد