نازنین دانشور بنیانگذار تخفیفان مهاجرت کرد

نازنین دانشور بنیانگذار تخفیفان مهاجرت کرد
نازنین دانشور کارآفرین موفقی که سال‌هاست در ایران به عنوان یک بنیانگذار موفق شناخته می‌شود، امروز از مهاجرت خود به کشور آلمان خبر داد.

نازنین دانشور کارآفرین موفقی که سال‌هاست در ایران به عنوان یک بنیانگذار موفق شناخته می‌شود، امروز از مهاجرت از ایران  به کشور آلمان خبر داد. دانشور می‌گوید ریشه در خاک ایران دارد و امیدوار است روزی به کشورش برگردد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

نازنین دانشور مدیرعامل سابق تخفیفان با حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۶ بیان کرد: اولین بار نیست که مهاجرت می‌کنم و این مرتبه سوم است؛ من با دو استارتاپ از آلمان به ایران برگشتم، اولین استارتاپ من با شکست روبه‌رو شد و احساس کردم که راه را بلد نیستم و بار دیگر برای آموزش بیشتر به آلمان رفتم؛ در دومین بازگشتم به ایران، استارتاپ دومم را که تخفیفان بود، راه‌اندازی کردم که با موفقیت همراه شد.

تخفیفان بدون من هم می‌چرخد

بنیانگذار تخفیفان اضافه کرد: اوج کار شرکت زمانی بود که نت‌برگ با تخفیفان ادغام شد و من در آن زمان هم به دنبال جدایی از شرکت بودم چون احساس می‌کردم که رسالت خود را انجام داده‌ام؛ اما متاسفانه با شروع کرونا، 95درصد فروش ما نابود شد و این اتفاق باعث شد که بمانم و شرکت را دوباره به چرخه سوددهی برسانم.

دانشور، در مورد موفقیت تخفیفان بیان کرد: در حال حاضر تخفیفان در کمتر از هر 3 ثانیه یک خرید موفق را ثبت می‌کند، در یک سال گذشته توانسته است سبد خرید مشتری‌های خود را 12.5درصد افزایش دهد و میزان تراکنش‌های تخفیفان، هشت برابر دوران اوج خود در دوران قبل از کرونا است.

 

 وی همچنین ادامه داد: تصمیم من برای رفتن از سال گذشته آغاز شد و بنا به دلایلی عقب افتاد و در این مدت که به‌صورت بسیار محدود با شرکت همکاری داشتم، شاهد بودم که شرکت مسیر استراتژیک خودش را به خوبی طی می‌کند و احساس من این بود که دیگر من برای رشد این سازمان مناسب نیستم و به یک اتفاق جدید نیاز است و باید اولویت را بر روی رشد شخصی خودم بگذارم.

 

ناامید نیستم ولی بارقه‌های امید کمرنگ است

دانشور در پاسخ به این سوال که آیا ناامید هستی یا خیر، چنین گفت: من اعتقاد دارم امید هست، اعتقادم این است که اوضاع بهتر می‌شود و کار ما در تخفیفان همیشه این بوده، اما اکنون در یک پیچ تاریخی سختی قرار داریم و چیزی که خودم را اذیت کرد این بود که بارقه‌های امید کمرنگ شده و امیدوارم تغییرات در کشور سرعت بیشتری پیدا کند.

چیزی که من را ناراحت می‌کند این است که تعداد همکارانم در برلین از تعداد همکارانم در این ایران بیشتر است. اکنون تعداد ایرانیان شاغل در آلمان بسیار زیاد شده و این برای ما خوشایند نیست. ریشه‌های ما در همین خاک و بوم است و سعی می‌کنیم با یک مدل دیگر یا یک اتفاق دیگر بر‌گردیم و امیدواریم که باعث تغییر باشیم.

 

 

همچنین دانشور در پاسخ به این این سوال خبرنگار تجارت‌نیوز که آیا امکان دارد دوباره با یک ایده یا استارتاپ دیگر برگردی، گفت: آدم از آینده خود خبر ندارد ولی در این لحظه احتمال آن خیلی کم است.

 نازنین دانشور مدیرعامل شرکت تخفیفان یکی از زنان کارآفرین موفق در ایران به شمار می‌آید. همچنین در مقام یک زن اولین شرکت اینترنتی را تاسیس کرده است. او به همراه خواهرش کار خود را با سرمایه اولیه ۵۰ملیون تومانی آغاز کرد و در حال حاضر تخفیفان به‌عنوان یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های تخفیف گروهی ایران شناخته می‌شود.

دانشور در مرحله فینال رقابت‌های جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه که همزمان با سی‌و‌دومین نشست کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه CACCI دوم و سوم آذر ۱۳۹۷ در استانبول برگزار شد، توانست به‌عنوان بنیانگذار و مدیرعامل تخفیفان مقام نخست را کسب کند.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد