مدیرعامل OpenAI: در مورد هماهنگی جهانی برای کنترل هوش مصنوعی خوشبین هستم

مدیرعامل OpenAI: در مورد هماهنگی جهانی برای کنترل هوش مصنوعی خوشبین هستم
با توجه به استقبال گسترده کاربران از هوش مصنوعی و وجود خطرات بالقوه در ابزارهای آن، قانون‌گذاران در سراسر جهان در تلاش هستند تا قوانین موجود را با هوش مصنوعی تطبیق دهند و دستورالعمل‌های جدیدی را برای کنترل استفاده از هوش مصنوعی مولد ایجاد کنند.

اتحادیه اروپا در حال پیش‌نویس قانون هوش مصنوعی خود است که انتظار می‌رود در سال جاری به قانون تبدیل شود و ایالات متحده به جای ایجاد قوانین جدید به سمت انطباق قوانین موجود برای هوش مصنوعی تمایل دارد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

وجود قوانین مختلف در کشورهای جهان، باعث شده برخی از افراد نسبت به همراهی دولت‌ها با یکدیگر در کنترل خطرات هوش مصنوعی تردید داشته باشند. اما مدیرعامل شرکت سازنده ChatGPT نسبت به این موضوع خوشبین است.

سام آلتمن: می‌توانیم در سطح جهانی برای کنترل هوش مصنوعی همکاری داشته باشیم

سام آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI، در سخنرانی خود در روز دوشنبه در دانشگاه Keio در توکیو گفت:«من قبل از این که به اینجا بیایم تردید داشتم که در کوتاه مدت امکان دستیابی به همکاری جهانی برای کاهش خطرات بالقوه هوش مصنوعی وجود داشته باشد، اما اکنون که سفر را به پایان می‌برم، کاملاً خوشبین هستم که می‌توانیم در سطح جهانی همکاری داشته باشیم.»

آلتمن در ماه آوریل از ژاپن دیدن کرد و با نخست وزیر فومیو کیشیدا ملاقات کرد و گفت که در حال بررسی افتتاح دفتری در این کشور است.

آلتمن روز دوشنبه بدون ارائه جزئیاتی از صحبت‌های خود با ژاپنی‌ها گفت: «همه گفتگوها بسیار خوب پیش رفتند.»

ژاپن با وجود سرمایه‌گذاری سنگین در فناوری اتوماسیون و رباتیک، در ارائه خدمات هوش مصنوعی که در حال حاضر بین کاربران محبوب شده، کمی عقب‌تر از کشورهای غربی است. اما مدیرعامل OpenAI در مورد این کشور می‌گوید: «سابقه‌ای طولانی از همکاری انسان‌ها و ماشین‌ها در اینجا وجود دارد.»

آلتمن قرار است پیش از بازگشت به ایالات متحده از سنگاپور، اندونزی و استرالیا نیز دیدن کند.

 
..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد