اوپو «به‌صورت رسمی» وارد بازار ایران شد؛ زمزمه تولید گوشی با کمک برند چینی

اوپو «به‌صورت رسمی» وارد بازار ایران شد؛ زمزمه تولید گوشی با کمک برند چینی
اوپو با همکاری دیجی‌سرویس، تعدادی از گوشی‌های اقتصادی و مدل‌های تاشدنی‌اش را وارد بازار ایران می‌کند.

دیجی‌سرویس، سه‌شنبه هفتم آذر، با برگزاری مراسمی، آغاز همکاری خود با شرکت اوپو را اعلام کرد.

 

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

مهدی رسایی، بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره‌ی دیجی‌سرویس با اشاره به خاطراتش از نخستین مواجهه با برند اوپو و تلاش‌های ناکامش برای همکاری با اوپو در سال ۲۰۱۳، می‌گوید در سال ۲۰۲۲، بار دیگر، روند جلسات با اوپو از سر گرفته شد و این‌بار دیجی‌سرویس موفق شد تا رضایت اوپو را جلب کند. رسایی می‌گوید قرارداد همکاری با اوپو سه‌ماه پیش بسته شد.

اوپو Find N3 Flip
Oppo Find N3 Flip

اوپو یکی از برندهای چینی سرشناس بازار موبایل به‌حساب می‌آید؛ این شرکت با حضور پررنگش در بازارهای چین و اروپا، در سال‌های اخیر، رقابت تنگاتنگی با شیائومی بر سر جایگاه سومی بازار موبایل دنیا دارد و اکنون با امضای قرارداد همکاری با دیجی‌سرویس، دامنه‌ی فعالیت‌های اوپو به بازار ایران نیز نیز گسترش می‌یابد.

وعده راه‌اندازی کارخانجات پیشرفته تولید گوشی به‌کمک اوپو

مهدی رسایی در جریان رویداد دیروز با اشاره به سیاست‌های فعلی دولت در مورد راه‌اندازی کارخانه‌های تولید موبایل در ایران، گفت که باید با فکر بیش‌تری وارد این حوزه شد، در غیر این‌صورت احتمالا پشیمان خواهیم شد. او گفت: «موضوع تولید گوشی بومی از دو سال پیش در جریان است؛ اما هنوز به‌معنای واقعی کلمه، تولید گوشی نداریم.»

اوپو A98
Oppo A98

رسایی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در آینده، با کمک اوپو، کارخانه‌های پیشرفته‌ای برای تولید گوشی در ایران خواهیم داشت.

تمرکز بر گوشی‌های زیر ۲۵۰ دلار

در ادامه‌ی مراسم، ساینا محمدی، مدیر برند اوپو در ایران به‌روی صحنه آمد تا از کم‌وکیف فعالیت این شرکت صحبت کند. به‌گفته‌ی دیجی‌سرویس او نماینده‌ی فروش و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پس‌از فروش اوپو در ایران خواهد بود.

اوپو رنو ۱۰
Oppo Reno 10

محمدی می‌گوید تمرکز فعالیت اوپو در ایران بر دستگاه‌هایی با قیمت زیر ۲۵۰ دلار معطوف خواهد بود؛ بنابراین احتمالا از گوشی‌های گران‌قیمتی همچون سری Oppo Find X در بازار کشور خبری نخواهد بود. در ادامه اعلام شد که گوشی‌های زیر تا پایان سال در ایران عرضه می‌شوند:

اوپو فایند N3
Oppo Find N3 / OnePlus Open

از میان گوشی‌های یادشده، خانواده‌ی Oppo A، به‌طرز واضحی رقیب دستگاه‌های خانواده‌ی Galaxy A سامسونگ از جمله گلکسی A34 و گلکسی A54 هستند و گوشی‌های سری Find N نیز گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را هدف می‌گیرند.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد