این نخستین تصویر باکیفیت از گوشی تاشدنی اوپو Find N3 Flip است

این نخستین تصویر باکیفیت از گوشی تاشدنی اوپو Find N3 Flip است
رندرهای فاش‌شده از گوشی اوپو Find N3 Flip نشان‌دهنده بهره‌مندی از سه دوربین در پشت گوشی است.

در شرایطی‌ که سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ آماده می‌شود، رندرهای جدیدی از گوشی اوپو Find N3 Flip منتشر شده است که طراحی گوشی تاشدنی جدید چینی‌ها را نشان می‌دهند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

اوپو Find N2 Flip اولین گوشی تاشو با نمایشگر بزرگ بود که در سال گذشته به بازار عرضه شد. با وجود این که ویژگی‌های این گوشی هنوز نسبتاً جدید محسوب می‌شوند، ظاهراً اوپو در حال توسعه جانشین آن است.

به‌گزارش 91mobiles رندرهایی که به تازگی از گوشی اوپو Find N3 Flip در اینترنت منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که ابعاد نمایشگر بیرونی در نسل جدید، تفاوت چندانی با نسل قبلی این گوشی ندارد. به نظر می‌رسد که اوپو فعلاً قصد ندارد وارد بازی استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر شود، بازی که در یک سال اخیر سامسونگ و موتورولا بازیگرهای ثابت آن بوده‌اند. از سوی دیگر رندرها نشان می‌دهد که این گوشی از سه دوربین به‌جای دو دوربین نسل قبلی استفاده می‌کند. موقعیت قرارگیری دوربین‌ها نیز مشابه نسل قبل است؛ با این تفاوت که تنها یک دوربین به تعداد دوربین‌های پشت گوشی اضافه شده است.

گوشی اُپو Find n3 flip
رندر فاش شده از گوشی اوپو Find N3 Flip

ظاهراً گوشی Find N3 Flip از دوربین‌های مشابه گوشی تازه معرفی‌شده‌ی اوپو Reno10 Pro بهره می‌برد. اگر مطالب گفته‌شده درست باشد، با توجه به ویژگی‌های دوربین Reno10 Pro، گوشی Find N3 Flip در قیاس با نسل گذشته از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 ساخت سونی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) استفاده خواهد کرد؛ همچنین دو دوربین دیگر این گوشی یکی ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دیگری ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال و بزرگنمایی دو برابری خواهد بود. به نظر می‌رسد باقی مشخصات اوپو Find N3 Flip، تفاوت خاصی با نسل قبلی آن نداشته باشد.

لنز تله‌فوتو مناسب عکاسی از فواصل دور است و به کمک آن می‌توان عکس‌هایی با بزرگنمایی و بدون افت کیفیت ثبت کرد. در گوشی‌های هوشمند عموماً تله‌فوتو‌هایی با ۲، ۳ یا ۵ برابر بزرگ‌نمایی اپتیکال می‌توان یافت.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد