پیکسل فولد نرسیده دچار مشکل شد

پیکسل فولد نرسیده دچار مشکل شد
اولین خریداران پیکسل فولد می‌گویند گوشی تاشدنی گوگل با برخی مشکلات در ناحیه‌ی نمایشگر دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

گوگل ماه گذشته اولین گوشی تاشدنی خود یعنی پیکسل فولد را رونمایی و چند روز پیش عرضه کرد. اولین خریداران Google Pixel Fold می‌گویند این گوشی تاشدنی با برخی مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

انتقاد نسبت‌به گوگل از زمانی شروع شد که یک کارشناس ادعا کرد نمایشگر داخلی OLED پیکسل فولد پس از چهار روز سوخته است.

هاله سفید روی نمایشگر پیکسل فولد گوگل

در ابتدا ۱۰ پیکسل پایینی نمایشگر سوختند و خطی سفید با روشنایی ۱۰۰ درصد در آن ناحیه ایجاد کردند. آن کارشناس ادعا کرد که کل سمت چپ نمایشگر تاشدنی از کار افتاد و یک ساعت بعد هاله‌‌ای سفید از بخش پایینی نمایشگر به سمت بالا حرکت کرد.

کارشناسی که مشکل پیکسل فولد را مشاهده کرد می‌گوید بین محافظ نمایشگر اصلی و حاشیه‌های اطراف فاصله‌ای اندک وجود دارد و احتمالا گردوخاک از آن ناحیه وارد شده است. به ادعای کارشناس، پس از بستن پیکسل فولد، نمایشگر بر اثر برخورد با ذره‌ی خارجی سوراخ شد.

 
 

زمان زیادی نگذشته بود که سایر دارندگان پیکسل فولد نیز در شبکه‌های اجتماعی از مشکلاتی مشابه خبر دادند. یک کاربر گفت در همان ناحیه از نمایشگر فرورفتگی مشاهده کرده اما فعلا با مشکلی مواجه نشده است. یک کاربر دیگر ادعا کرد محافظ نمایشگر گوشی‌اش کنده شده است. سومین کاربر گفت یک خط صورتی روشن چند بار روی نمایشگر گوشی‌اش ظاهر شده است.

گوگل در واکنش به مشکلات پیکسل فولد گفته است به تمامی کاربران توصیه می‌کند با بخش پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد