آموزش: چند ترفند برای افزایش سرعت گوشی‌های اندرویدی

آموزش: چند ترفند برای افزایش سرعت گوشی‌های اندرویدی
اگر تا به حال از کند بودن تلفن‌های همراه پیکسل خود (Pixel phone) یا سایر گوشی‌های اندرویدی ناامید شده‌اید، چند ترفند می‌تواند به سرعت بخشیدن به عملکرد در این گوشی کمک کند.

دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید مملو از ابزارها و تنظیمات مفید بسیاری هستند. اما از آنجایی که این ماشین‌های پیچیده انرژی زیادی مصرف می‌کنند، برخی اوقات سرعت عملکردشان کاهش می‌یابد.

زمانی که گوشی هوشمند به همان سرعتی که می‌خواهید حرکت نمی‌کند یا با تاخیر عملکرد مورد نظر را انجام می‌دهد. می‌تواند کاربر را خسته کند. خوشبختانه، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید  سرعت عملکرد آن را افزایش دهید.
در این بخش نکاتی را بیان کرده‌ایم که می توانید هم اکنون برای افزایش سرعت گوشی خود امتحان کنید.

راه اندازی مجدد دستگاه 
راه اندازی مجدد تلفن باید اولین کاری باشد که برای عیب یابی هر مشکلی در گوشی Pixel انجام می‌دهید. برای انجام این کار در Pixel 5a و نسخه‌های قبلی، دکمه روشن/خاموش تلفن‌تان را حدود ۳۰ ثانیه فشار دهید یا تا زمانی که تلفن‌تان راه‌اندازی مجدد شود.

 در Pixel ۶ و نسخه‌های جدیدتر، دکمه‌های روشن/خاموش و افزایش صدا را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید و روی Restart ضربه بزنید.
 


به روز رسانی نرم‌افزار
گاهی اوقات ممکن است گوشی شما به دلیل اشکال یا اشکالی دچار تاخیر شود. بهترین راه برای بر طرف کردن چنین مشکلاتی این است که نرم افزار خود را به روز کنید. ابتدا برنامه Settings گوشی خود را باز کنید و سپس در قسمت پایین، روی System ضربه بزنید. پیمایش کنید تا زمانی که به‌روزرسانی سیستم را پیدا کنید  در اینجا، وضعیت به‌روزرسانی تلفن خود را خواهید دید، فقط مراحل روی صفحه را دنبال کنید.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.



بررسی فضای ذخیره سازی 
ممکن است گوشی شما به دلیل ظرفیت ذخیره‌سازی آن کند شده باشد. برای بررسی این موضوع، برنامه تنظیمات گوشی خود را باز کنید و روی Storage ضربه بزنید. اگر تلفن شما کمتر از ۱۰ درصد فضای ذخیره سازی در دسترس داشته باشد، مشکلاتی به وجود می آیند.

می‌توانید با استفاده از کارت microSD فضا را آزاد کنید، که حجم رسانه‌ها و برنامه‌هایی را که می‌توانید در تلفن‌تان نگه دارید افزایش می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد حجم زیادی از داده‌ها را از تلفن خود به دستگاه های دیگر منتقل کنید.

منبع: همشهری آنلاین

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد