ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED خمیده معرفی شد

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED خمیده معرفی شد
عضو جدید خانواده‌ی ردمی نوت ۱۳ یعنی مدل پرو پلاس این گوشی با قابلیت‌هایی مثل دوربین با وضوح بالا و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم از راه رسید.

شیائومی با برگزاری رویدادی در چین از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس رونمایی کرد. این محصول با ارتقاء قابل‌توجه نسبت‌به نسل قبل روانه‌ی بازار خواهد شد.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس اولین گوشی سری نوت ردمی است که از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED خمیده‌ بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه نیز در بریدگی پاچ‌هول مرکزی آن قرار دارد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ازنظر طراحی نسبت‌به نسل قبل تغییراتی داشته و اکنون از جزیره‌ی دوربین پشتی بهره می‌برد. البته پنل پشتی دستگاه بافت چرم مصنوعی و طراحی دو رنگ دارد. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به گواهی IP68 اشاره کرد و این یعنی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت دارد.

 

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.4 اینچی ISOCELL HP3، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین دو مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین از لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال پشتیبانی می‌کند و امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال تا ۴ برابر را ارائه می‌دهد. در بخش جلویی گوشی نیز شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

طبق اعلام سایت رسمی شیائومی، در دل ردمی‌ نوت ۱۳ پرو پلاس، پردازنده Dimensity 7200 اولترا را داریم که در کنار آن حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی درنظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ وات اشاره کرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند. گزینه‌های ارتباطی این گوشی نیز شامل درگاه USB C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، وای‌فای ۶، حسگر مادون قرمز، 5G، بلوتوث ۵٫۳ و NFC می‌شود.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۲۷۳ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی تعیین شده است. قیمت گوشی ردمی برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه با رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت به‌ترتیب ۳۰۰ و ۳۱۴ دلار خواهد بود. فروش این محصول نیز از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد