ردمی واچ ۴ با نمایشگر اولد و سیستم عامل HyperOS رونمایی شد

ردمی واچ ۴ با نمایشگر اولد و سیستم عامل HyperOS رونمایی شد
شیائومی از ساعت هوشمند جدید ردمی واچ ۴ رسما رونمایی کرد.

درکنار معرفی سری ردمی K70 و هدفون ردمی بادز ۵ پرو و لپ تاپ ردمی بوک، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی ساعت هوشمند جدیدش به نام ردمی واچ ۴ را نیز معرفی کرد. جدیدترین اسمارت واچ ردمی به‌عنوان جانشین ردمی واچ ۳ از راه می‌رسد. این محصول درمقایسه‌با نسل قبلی خود ارتقای درخورتوجهی به خود دیده است.

ردمی واچ ۴ از صفحه‌نمایش مربعی با شاسی آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برد که آن را به اولین ساعت هوشمند این برند با بدنه‌ی یکپارچه فلزی تبدیل می‌کند. در سمت راست آن تاج فولاد ضدزنگ چرخان با طرح الماسی وجود دارد. این ساعت از گواهی IP68 بهره می‌برد و تا عمق ۵۰ متری در‌برابر نفوذ آب مقاوم است.

ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ با طراحی بندهای مختلف از نمای جلو

ردمی واچ ۴ به صفحه‌نمایش بزرگ ۱٫۹۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برای تجربه‌ای روان در رابط کاربری و انیمیشن‌ها مجهز است. این مشخصات نمایشگر را برای استفاده در فضای باز و زیر نور شدید خورشید مناسب می‌کند. همچنین، ساعت جدید ردمی واچ از فناوری LTPS استفاده می‌کند که به عمر باتری طولانی‌تر کمک خواهد کرد.

صفحه نمایش ۱٫۹۷ اینچی ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ از نمای جانبی

ردمی واچ ۴ به نمایش ضربان قلب، حسگرهای SpO2 و اندازه‌گیری میزان خواب و استرس مجهز شده است. این ابزار پوشیدنی از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین، GPS داخلی برای ورزش در فضای باز برایش در نظر گرفته شده است.

 
 

انرژی لازم برای کار با ردمی واچ ۴ را باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند که طبق ادعا شرکت سازنده، در استفاده‌ی معمولی تا ۲۰ روز را می‌تواند شما را همراهی کند. این دستگاه پوشیدنی از NFC و بلوتوث ۵٫۳ نیز بهره می‌برد.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) اعلام شده است. این ساعت هوشمند با مجموعه‌ای از بندهای مختلف از امروز برای خرید دردسترس است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد