ابزار جدید گوگل به نام استودیو بات برای کدنویسی به شما کمک می کند

ابزار جدید گوگل به نام استودیو بات برای کدنویسی به شما کمک می کند
گوگل با عرضه استودیو بات مبتنی بر هوش مصنوعی به توسعه دهندگان کمک می کند تا راحت تر بتوانند کدنویسی کنند.

گوگل با عرضه استودیو بات مبتنی بر هوش مصنوعی به توسعه دهندگان کمک می کند تا راحت تر بتوانند کدنویسی کنند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بات جدید کدنویسی گوگل می تواند با استفاده از هوش مصنوعی به توسعه دهندگان اندروید کمک کند. استودیو بات گوگل قادر است کد تولید کند و خطاهای ایجاد شده را رفع کند. همچنین در ساخت اپلیکیشن نیز به کاربران کمک خواهد کرد.

طبق اعلام گوگل این بات مبتنی بر هوش مصنوعی بر پایه مدل کدنویسی Cody از مدل زبانی PaLM2 است که در آن برای کدنویسی بهینه سازی هایی انجام شده است. همچنین امکان پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی kotlin و java وجود دارد.

گوگل طی معرفی استودیو بات اعلان کرد این قابلیت در روزهای اولیه توسعه قرار دارد و طی زمان تکمیل خواهد شد. همچنین توسعه دهندگان برای استفاده از آن الزام به اشتراک گذاری کد منبع نیستند و تنها مکالمات آنها با این بات توسط گوگل دریافت خواهد شد.

این ابزار در حال حاضر در مرحله آزمایشی و تنها برای کابران آمریکایی در دسترس است و هنوز زمان عرضه جهانی آن مشخص نشده است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد