تلویزیون ۷۵ اینچ TCL C635 با گارانتی دو ساله در بازار ایران عرضه شد

تلویزیون ۷۵ اینچ TCL C635 با گارانتی دو ساله در بازار ایران عرضه شد
تلویزیون هوشمند TCL C635 که پنل ۷۵ اینچ ۶۵ هرتز 4K دارد، با گارانتی دو ساله‌ی مادیران روانه‌ی بازار ایران شد.

تی‌سی‌ال، برند سرشناس چینی، تلویزیون ۷۵ اینچی هیجان‌انگیزی به نام C635 را با گارانتی دو ساله‌ی مادیران روانه‌ی بازار ایران کرده است. قیمت تلویزیون C635 حدوداً ۶۵ میلیون تومان است و شما از همین‌حالا می‌توانید محصول موردبحث را تهیه کنید.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

به‌گزارش زومیت، تلویزیون سی ۶۳۵ شرکت تی سی ال از پنل VA با وضوح 4K استفاده می‌کند. این پنل از نوع هشت بیت است، اما با بهره‌گیری از فناوری FRC حس‌و‌حال مشابه پنل‌های ۱۰ بیتی را به شما منتقل می‌کند. منظور از پنل ۱۰ بیت، نمایشگری است که بیش‌از یک میلیارد رنگ نمایش می‌دهد. پنل‌های VA در مقایسه‌ با IPS کنتراست بالاتری دارند و رنگ‌های مشکی‌ را عمیق‌تر نمایش می‌دهند.

تلویزیون C635 پنل QLED با فناوری کوانتوم‌دات دارد. این فناوری لایه‌‌ای از ذرات کریستالی بسیار کوچک را به پنل اضافه می‌کند تا تلویزیون فضای رنگی گسترده‌تری را پوشش دهد و رنگ‌ها را سرزنده‌تر به‌نمایش دربیاورد. به‌لطف لایه‌ی کوانتوم‌دات، روشنایی پنل نیز افزایش می‌یابد.

بر اساس ادعای TCL، تلویزیون C635 تا ۹۳ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و ویدیوها را با استاندارد +HDR10 و دالبی ویژن به‌نمایش می‌گذارد. این تلویزیون از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌گیرد؛ اما به‌لطف فناوری Dual Line Gate می‌تواند با کاهش وضوح از 4K به 2K، حس‌و‌حال مشابه پنل‌های ۱۲۰ هرتز به شما منتقل کند.

 
 

تلویزیون TCL از سیستم صوتی شرکت ژاپنی ONKYO شامل دو اسپیکر ۱۵ وات بهره می‌گیرد. این تلویزیون به پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی و دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده و همچنین تلویزیون موردبحث با اندروید تی‌وی ۱۱ روانه‌ی بازار شده است.

تلویزیون C635 تی‌سی‌ال یک درگاه HDMI 2.1 و دو درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه اترنت دارد و به خروجی صدا و خروجی هدفون و ورودی AV نیز مجهز است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد