قیمت آی‌دی‌های حراج‌شده تلگرام در ۹ ماه ۲۷ برابر شد

قیمت آی‌دی‌های حراج‌شده تلگرام در ۹ ماه ۲۷ برابر شد
مدیرعامل تلگرام می‌گوید ارزش دارایی‌های دیجیتالی مرتبط‌به این پیام‌رسان نظیر شماره‌های ناشناس و نام‌های کاربری در ۹ ماه اخیر ۲۷ برابر شده است.

تلگرام سال‌ها پیش شبکه‌ی بلاک‌چین جدیدی به نام تون (TON) توسعه داد و تا مدت‌ها روی آن کار می‌کرد؛ اما پس از سختگیری دولت آمریکا، پروژه‌ی تون رها شد و اکنون جامعه‌ی بلاک‌چین مشغول توسعه‌ی این پروژه است. تون با این هدف طراحی شده بود که به صدها میلیون کاربر در شبکه‌‌های اجتماعی خدمت‌دهی کند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

تلگرام سال گذشته خرید و فروش نام‌های کاربری را ازطریق پلتفرم فرگمنت امکان‌پذیر کرد (فرگمنت پلتفرم حراج مبتنی‌بر تون است). پروژه‌ی حراج نام‌های کاربری تلگرام در زمانی کوتاه به موفقیت قابل‌توجهی دست پیدا کرد و این پیام‌رسان در مجموع ۱۲۰ میلیون دلار دارایی دیجیتالی را به حراج گذاشت.

تلگرام می‌گوید ارزش دارایی‌های دیجیتالی نظیر شماره‌های ناشناس در ۹ ماه ۲۷ برابر شده است. موفقیت پروژه‌ی حراج نام‌های کاربری، پتانسیل فناوری وب ۳ را برای تلگرام نشان داد.

 
 

پاول دورف، بنیان‌گذار و رهبر تلگرام، در بیانیه‌ای جدید می‌گوید این پیام‌رسان به‌صورت گسترده‌تری به استقبال فناوری بلاک‌چین می‌رود. دورف در همکاری با توسعه‌دهندگان تون قصد دارد کیف پول TON Wallet را به‌عنوان مینی‌اپلیکیشن به تلگرام اضافه کند.

بر اساس گفته‌ی مدیرعامل تلگرام، این پیام‌رسان در ماه نوامبر (آبان و آذر) تون والت را دریافت خواهد کرد. این کیف پول در قالب گزینه‌ای جدید به بخش تنظیمات تلگرام و منوها اضافه می‌شود. کیف پول تلگرام برای تمامی کاربران به‌غیر از ساکنان ایالات متحده و چند کشور دیگر ارائه خواهد شد.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد