مایکروسافت با پوسته‌های اختصاصی ایکس باکس به استقبال بازی استارفیلد رفت

مایکروسافت با پوسته‌های اختصاصی ایکس باکس به استقبال بازی استارفیلد رفت
مایکروسافت در آستانه‌ی انتشار بازی استارفیلد، پوسته‌ی ویژه‌ای از این بازی را برای ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی، پوسته‌های جدیدی برای ایکس باکس سری ایکس معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهند کنسول بازی را شخصی‌سازی کنید تا به خرید مدل‌های محدود و گران‌قیمت مجبور نشوید. یکی از اولین پوسته‌های جدید مایکروسافت، به بازی موردانتظار استارفیلد اختصاص دارد که به‌زودی با قیمت ۵۰ دلار منتشر می‌شود.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

پوسته‌های ایکس باکس برخلاف آنچه شرکت‌هایی مثل دی‌برند ارائه می‌دهند، برچسب نیستند. این پوسته‌ها ازطریق نوعی قلاب نواری و محفظه‌ای ویژه، محکم به ایکس باکس بسته می‌شوند. پوسته‌ی پلاستیکی استارفیلد شامل پنل‌هایی است که ما را یاد نسخه‌ی محدودی از کنترلر ایکس باکس با طرح استارفیلد می‌اندازد.

مدل استارفیلد پوسته اختصاصی ایکس باکس سری ایکس

طرح‌های گرافیکی چاپ‌شده بر نمای خارجی پوسته‌ی استارفیلد، بافت متفاوتی دارند. در ناحیه‌ای دیگر از پوسته، رنگ سفید خودنمایی می‌کند و در بخش داخلی استفاده از پارچه‌ای خاص را شاهد هستیم که به ایکس باکس سری ایکس می‌چسبد.

پوسته آبی و خاکستری چریکی ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت اواخر سال جاری میلادی دو پوسته‌ی دیگر را نیز می‌فروشد که هرکدام ۴۵ دلار قیمت دارند. یکی از این پوسته‌ها به رنگ آبی مزین است و دیگری رنگ خاکستری دارد.

مایکروسافت از زمان عرضه‌ی ایکس باکس سری ایکس تلاش کرده است با عرضه‌ی مدل‌های محدود نظر کاربران بیشتری را به‌سمت کنسول‌هایش جلب کند؛ اما قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس در مدل‌های محدود نسبتاً زیاد است.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد