میکس فولد ۳؛ وقتی شیائومی، سامسونگ را هم حیرت‌زده می‌کند

میکس فولد ۳؛ وقتی شیائومی، سامسونگ را هم حیرت‌زده می‌کند
شیائومی میکس فولد ۳، مهم‌ترین رقیب گلکسی زد فولد ۵ در بازار ایران، در بسیاری از زمینه‌ها کم‌نقص‌ترین دستگاه تاشدنی دنیا است.

اگر به گلکسی زد فولد ۵ به‌عنوان کم‌نقص‌ترین گوشی تاشدنی دنیا نگاه می‌کنید، شاید زمانش رسیده که ذهنیتتان را تغییر دهید. شیائومی میکس فولد ۳ که حدودا یک ماه پیش رونمایی شد، بدنه‌ی بادوام و سخت‌افزار قوی و طراحی متفاوت دارد و در نگاه اول، بسیار جلب‌توجه می‌کند.

در صورت که نیاز به مشاوره و خرید یا نصب در زمینه تلفن سانترال و یا دوربین مدار بسته و یا سوئیچ شبکه را دارید لطفا با شمارهای 02188354375 و یا 09121988790 تماس بفرمایید.

 

تماشا در یوتیوب

سامسونگ خیلی زود در بازار گوشی‌های تاشدنی ورود کرد و شرکت‌های چینی مثل هواوی و اوپو و شیائومی با دیدن ظرفیت‌های بازار، سریعاً سراغ تولید دستگاه‌های مشابه رفتند. میکس فولد ۳ به‌عنوان سومین گوشی تاشدنی شیائومی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

زومیت در ویدیوِ بالا گوشی شیائومی میکس فولد ۳ را زیر ذره‌بین برده است؛ دستگاهی که اگر بهترین گوشی تاشو بازار نباشد، قطعاً جزو دو گوشی برتر است.

قیمت گوشی شیائومی میکس فولد ۳ خرید این دستگاه را بسیار سخت می‌کند. به‌طور‌کلی، قیمت گوشی های تاشدنی بیشتر از گوشی‌های سنتی است.

 

گوشی شیائومی میکس فولد ۳ را فروشگاه نیک‌دیجی برای بررسی در اختیار زومیت قرار داد.

..
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد